czwartek, 10 sierpnia 2017

La Roche Posay- Effeclar oczyszczający żel

Jakiś czas temu pisałam Wam o moim cudownym odkryciu w walce z niespodziankami na twarzy. Wspominałam, że napiszę też kilka słów o żelu, który był w zestawie. Niestety po żelu nie ma już śladu, ale na pewno będę na niego polować, kiedy będzie w promocyjnej cenie. 

La Roche Posay
Effeclar oczyszczający żel
Effaclar Oczyszczający żel do skóry tłustej od La Roche-Posay umożliwia dokładne oczyszczenie cery trądzikowej i wrażliwej jednocześnie. Zaawansowana formuła nie wysusza skóry, a obecne składniki sebo-regulujące, ograniczają nadmierne przetłuszczanie się i błyszczenie. Żel nie posiada mydła, parabenów i alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia skóry. Cera po zastosowaniu produktu jest idealnie odświeżona i promienna.

La Roche-Posay Effaclar Żel to preparat zapewniający oczyszczanie skóry tłustej. Zapewnia uczucie komfortu i odświeżenia przy każdym zastosowaniu.
Działa na kilku płaszczyznach jednocześnie:
• skutecznie oczyszcza skórę tłustą
• zawiera pochodną cynku o własciwościach seboregulujących.
Żel Effaclar  jest niezwykle wydajny. Tylko kropla wystarczy, by pokryć oczyszczającą pianą całą skórę twarzy.



Żel oczyszczający La Roche-Posay z gamy Effaclar nie zawiera parabenu, alkoholu i mydła. Idealnie nadaje się do codziennego stosowania skóry tłustej ze skłonnością do podrażnień. 
Żel występuje w kilku wersjach objętościowych- 125/200/300 i 400ml, więc cena waha się od ok 20 do 60zł. Nie muszę chyba dodawać, że najbardziej opłaca się duża butelka, która została dodatkowo wyposażona w pompkę. Chociaż moja 50ml tubka wystarczyła na ok miesiąc systematycznego używania, więc jest bardzo wydajny.
  Minimalistyczne opakowanie, które od razu nasuwa skojarzenie, że jest to produkt profesjonalny i nie typowo drogeryjny, bo należący do dermokosmetyków. Możecie szukać go w aptekach, Super-Pharm(często w promocyjnej cenie) lub w sklepach internetowych. Rozbieżność cenowa jest tak duża, że warto pozaglądać do kilku miejsc, bo można słono przepłacić.

Sam żel nie ma szczególnych cech- przezroczysty, delikatnie pachnący, w kontakcie z wodą tworzący pianę, czyli standardowy żel? Nie do końca, bo już po pierwszym użyciu zobaczycie różnicę. U mnie było do oczyszczenie nie tylko z codziennych zanieczyszczeń, ale też tego, co zgromadziło się pod skórą. Byłam na szczęście nastawiona na to, że może mnie trochę 'wysypać' i tak też było. Na szczęście po kilku użyciach wszystko pięknie zaczęło się wysuszać, a przy pomocy Effeclar Duo skóra w ciągu tygodnia wróciła do normy, a właściwie wyglądała dużo lepiej niż wcześniej.
  To, co polubiłam w tym żelu to efekt gładkiej, czystej skóry i widoczne przyspieszenia znikania 'niespodzianek'. Nie powodował u mnie przesuszenia i mocnego matowienia skóry, więc używałam go codziennie rano i wieczorem.

Tak, jak wspomniałam na wstępie jest wart bliższego poznania i sama na pewno kupię kolejne opakowanie. Tym razem zdecyduję się na większą tubkę :)

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam go kilka dni temu przez Internet i użyłam już parę razy, ale mam wrażenie, że jego zapach jest zbyt intensywny. Mam nadzieję, że w środku jest autentyczny produkt i nie myję twarzy płynem do naczyń 😮

    OdpowiedzUsuń
  3. też obecnie walczę z małymi niespodziankami na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie byłby aż za bardzo oczyszczający. mam skórę suchą i wrażliwą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)