niedziela, 13 sierpnia 2017

Wróciłam, bo...musiałam, czyli realia pracy za granicą

Witam Was w niedzielny wieczór. Długo zastanawiałam się, czy pisać ten post. Miałam go opublikować zaraz po powrocie do Polski, ale stwierdziłam, że poczekam, aż opadną emocje i będę mogła spojrzeć na to z perspektywy czasu.

Część z Was wie, że wyjechałam do Holandii w celach zarobkowych. Nie ukrywajmy, każdy ma jakieś potrzeby, wydatki i plany. Moim było zarobienie pieniędzy na kilka 'potrzeb' i odłożenie 'jakiejś' sumy, która bardzo przyda mi się w przyszłym roku. Plany były, chęci do pracy też. 
Razem ze znajomymi wybraliśmy biuro Sherpa, które zaplanowało nam wyjazd. (o całym wyjeździe i pobycie również napiszę).

Końcem czerwca uśmiechnięci i pełni nadziei wsiedliśmy do busa z przesiadką do autokaru i wyruszyliśmy w drogę do pracy. Biuro zapewniło nas, że trafimy do jednej firmy z, którą podpisaliśmy umowę. Mieliśmy świadomość tego, że możemy być w różnych miejscach i na różnych stanowiskach, jeśli pracy w danej firmie(przyjmijmy firma X) nie będzie. Tak się złożyło, że już po przyjeździe pracy nie było i pierwszego dnia mieliśmy na tablicy 'free'. Super, no ale nic, zdarza się, poczekamy. 

czwartek, 10 sierpnia 2017

Spotkanie blogerek wrzesień 2017r.

Witajcie.
Dzisiaj post typowo informacyjny, który miał pojawić się już dawno. Niestety ze względu na niezliczoną ilość obowiązków ciągle mi umykał.

La Roche Posay- Effeclar oczyszczający żel

Jakiś czas temu pisałam Wam o moim cudownym odkryciu w walce z niespodziankami na twarzy. Wspominałam, że napiszę też kilka słów o żelu, który był w zestawie. Niestety po żelu nie ma już śladu, ale na pewno będę na niego polować, kiedy będzie w promocyjnej cenie. 

La Roche Posay
Effeclar oczyszczający żel
Effaclar Oczyszczający żel do skóry tłustej od La Roche-Posay umożliwia dokładne oczyszczenie cery trądzikowej i wrażliwej jednocześnie. Zaawansowana formuła nie wysusza skóry, a obecne składniki sebo-regulujące, ograniczają nadmierne przetłuszczanie się i błyszczenie. Żel nie posiada mydła, parabenów i alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia skóry. Cera po zastosowaniu produktu jest idealnie odświeżona i promienna.

La Roche-Posay Effaclar Żel to preparat zapewniający oczyszczanie skóry tłustej. Zapewnia uczucie komfortu i odświeżenia przy każdym zastosowaniu.
Działa na kilku płaszczyznach jednocześnie:
• skutecznie oczyszcza skórę tłustą
• zawiera pochodną cynku o własciwościach seboregulujących.
Żel Effaclar  jest niezwykle wydajny. Tylko kropla wystarczy, by pokryć oczyszczającą pianą całą skórę twarzy.



Żel oczyszczający La Roche-Posay z gamy Effaclar nie zawiera parabenu, alkoholu i mydła. Idealnie nadaje się do codziennego stosowania skóry tłustej ze skłonnością do podrażnień. 
Żel występuje w kilku wersjach objętościowych- 125/200/300 i 400ml, więc cena waha się od ok 20 do 60zł. Nie muszę chyba dodawać, że najbardziej opłaca się duża butelka, która została dodatkowo wyposażona w pompkę. Chociaż moja 50ml tubka wystarczyła na ok miesiąc systematycznego używania, więc jest bardzo wydajny.

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Duet Balea- szampon i odżywka do włosów zniszczonych

 Szał na produkty Balea powoli ustaje. Dokładnie pamiętam czas, kiedy na widok tej firmy dosłownie dostawałam hopla i wszystko krzyczało we mnie 'chcę to mieć'. Nie mogę zaprzeczyć, że ta niemiecka marka podbiła moje serce nie tylko niską ceną, ale też jakością produktów. Od jakiegoś czasu już coraz rzadziej pojawia się 'na tapecie', a ja chciałabym Wam dzisiaj ją przypomnieć. Zestaw, który Wam pokażę kupiłam dosłownie przypadkiem w Polsce i był to strzał w 10:)
BaleaSzampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych (brzoskwinia i kokos)
 cena/pojemność:  ok 5zł/300ml

Zawiera ekstrakt z brzoskwini i kokosa a także kompleks witamin B3 i B5 pomaga włosom suchym i zniszczonym odzyskać blask i zdrowy wygląd. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie, bez silikonu. 

Pracowałam, odpoczywałam, a teraz wracam

Hej:)
Dawno mnie tutaj nie było. Brakowało mi tego miejsca, pisania, recenzowania i całej blogowej atmosfery. Ci, którzy śledzą mnie na facebooku lub instagramie wiedzą, że moja nieobecność była spowodowana wyjazdem do pracy. Myślę, że ten temat poruszę w osobnym poście, bo jest kilka spraw, na które chciałabym zwrócić uwagę wyjeżdżającym za granicę.
    Miałam wytrzymać do połowy września, ale sytuacja zmusiła mnie do dużo wcześniejszego powrotu. Chcąc nie chcąc musiałam spakować walizki i wrócić. Na szczęście wracałam do Polski ze świadomością, że wracam 'bo muszę', a nie dlatego, że nie wytrzymałam fizycznie lub psychicznie :)

Przez ostatni tydzień ładowałam baterie i odpoczywałam czyt. kilka dni chodzenia po górach, obowiązki domowe i dopiero dzisiaj miałam czas, żeby porobić coś innego. Do tego doszło szybkie nadrabianie kilogramów, bo po przyjeździe przestraszyłam się swojego odbicia. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak strasznie wyglądam, wiec z utraconych w ciągu 5 tygodni ponad 5kg nadrobiłam prawie 2 pakując w siebie dosłownie wszystko. Od jutra mam zamiar znowu zacząć jeść normalnie, a nie syf nabijający kilokalorie byle zakryć żebra i wszystkie wystające kości, więc trzymajcie kciuki.
Jeśli chodzi o sprawy blogowe to będę próbowała wrócić do tego i zaangażować się mocno. Mam też w planie rozszerzenie tematyki i nieskupianie się strikte na recenzjach kosmetyków, bo sama powoli nie mam ochoty czytać w kółko suchych recenzji.
Mam zapisanych kilka postów(tak są to wyłącznie recenzje), więc pewnie to one pójdą na pierwszy ogień, ale będzie też trochę lifestyle'a :)

Trzymajcie się :*

środa, 21 czerwca 2017

Hybrydy#45 X-hybrid 31, 38

Wiem, jak mało mnie tutaj, ale niestety sprawy osobiste wzięły górę i nie bardzo mam głowę do tak przyziemnych spraw.
Obiecałam Wam pokazać, jak prezentują się żele X-hybrid i napisać kilka słów na ich temat, więc zapraszam do dalszej części:)



poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nowości w moim kuferku- X-hybrid

 Cześć :) Mam nadzieję, że po weekendzie wszyscy wypoczęci. Mi udało się trochę zregenerować przed ostatnim egzaminem. Już za kilkanaście godzin będę mogła odetchnąć(oby). 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post o nowościach w moim kuferku, czyli mały przegląd żeli X-hybrid oraz naklejki, które pochodzą ze sklepu dobrarada. Będzie sporo zdjęć, więc nie przedłużam.Żele hybrydowe x-hybrid to expresowe hybrydy najnowszej generacji. Nie wymagają bazy i topu. Nie trzeba ich przemywać. Wygodny pędzelek 3D pozwala na łatwą i szybką aplikację. Odpowiednia konsystencja sprawia, że nie zalewają skórek, są też nieporównywalnie trwalsze od klasycznych lakierów hybrydowych dostępnych na rynku.

 Wybrałam dla siebie kolorki 31, 27, 32,38 i 14. Mimo tego, że nie ma ich jakoś dużo w ofercie na chwilę obecną, miałam olbrzymi problem, bo wszystkie wyglądają fantastycznie każdy chciałabym mieć :) Kosztują 15.90zł za sztukę(6ml), a biorąc pod uwagę, że nie potrzeba do nich bazy i topu cena jest rewelacyjna- 2 kolory w cenie jednego innej marki.
 Wybrałam też kilka naklejek wodnych, które na pewno się przydadzą. Bardzo często z nich korzystam ze względu na to, że są najszybszym sposobem na ozdobienie paznokci. Cena za sztukę-2.49. W sklepie znajdziecie mnóstwo innych wzorów i formatów.

piątek, 9 czerwca 2017

Biovax- balsam i maska do włosów opuncja i mango

Witajcie :) Jakie plany na weekend? U mnie mnóstwo pomysłów i nie wiem, za co się zabrać. Na szczęście maraton egzaminowy już prawie skończyłam, więc zostanie mi około półtorej tygodnia odpoczynku. Przez weekend planuję na pewno poświęcić kilka chwil na pielęgnację ciała, twarzy i włosów. 
Jednym z kosmetyków, których ostatnio używam jest balsam, a wcześniej również maska, które znalazłam w boxie Only You. Ciekawi co o nich myślę?

Biovax Balsam odbudowujący opuncja i mango
  cena/pojemność: ok 17zł/100ml

Biovax Maska intensywnie regenerująca opuncja i mango
 cena/pojemność: ok 17zł/250ml

czwartek, 8 czerwca 2017

Hybrydy#44 Semilac 155, pyłek Victoria Vynn No.10

Przez te egzaminy zupełnie zapomniałam, że miałam Wam pokazać ostatni pyłek, który wypróbowałam z Victoria Vynn. Opisywałam go już wcześniej, dlatego dzisiaj skupię się wyłącznie na stylizacji i pokazaniu efektu.

Moje paznokcie przeszły totalną metamorfozę. Z cudownie długich naturalnych zostały skrócone do zera,a następnie zmaltretowane naklejeniem tipsów i nadaniem im średniej długości. Dziewczyny spisały się tak dobrze, że po ponad 2 tygodniach zdjęcie ich zajęło mi ok3h i nie obyło się bez płaczu. Tak się trzymały.

piątek, 2 czerwca 2017

Mollon PRO- Regenerujący olejek różany

Są takie sytuacje, które wymagają od nas poświęceń. Tak było w przypadku moich paznokci. Zapuściłam śliczne, mocne pazurki. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam swoje tak naturalnie długie. Niestety zajęcia praktyczne wymagały obcięcia ich niemal na zero i nałożenia tipsów. Tak, bolało mnie to, bo po swojej studniówce(ohooh ile to lat...) obiecałam sobie, że to były moje ostatnie tipsy. No cóż, poświęciłam się i po raz trzeci zmasakrowałam paznokcie tipsami. 
Nie pytajcie, jak wyglądało ich zdejmowania- łącznie 3h, płakałam nad nimi, ból był niesamowity, a to cholerstwo się trzymało. Nie pomagał aceton, pilnik, nic. Doprowadziłam je do opłakanego stanu.
Na szczęście pod ręką miałam kilka różnych olejków m.in. ten, który dostałam w boxie Only You.

Mollon PRO
Regenerujący olejek różany
 cena/pojemność: 18zł/15ml

środa, 31 maja 2017

Ostatnie dni rozdania

  Przypominam, że tylko do soboty- 3.06 możecie zgłaszać się w tym [klik] poście do rozdania. Zgłoszenia również na facebooku [klik]
Życzę powodzenia:)

wtorek, 30 maja 2017

Bielenda- Nawilżający płyn micelarny

Wybaczcie mój ostatni brak czasu na bloga, sama nie wiem, co się dzieje. Teoretycznie powinnam siedzieć, wkuwać i zrzucać winę na naukę, ale niestety tak nie jest. Wracam do domu padnięta po 'nicnierobieniu' na uczelni i zamiast siadać do notatek lub robić pożyteczne rzeczy, dosłownie tracę czas na głupoty. Mogłabym chociaż zająć się blogiem, ale ostatnio jakoś nie mam weny. Jedyne rzeczy, na których się skupiam to treningi i oglądanie filmików na YT(ale przynajmniej dużo się z nich uczę;P).
    Jestem po egzaminie z mikrobiologii i chyba dzisiaj dostałam trochę mocy, żeby w końcu coś napisać. 
    W związku z tym, że do dzisiaj trwa promocja w Rossmannie 2+2 może w ostatniej chwili zrobicie zakupy przez aplikację i wrzucicie do koszyka płyn, który Wam polecam.

Bielenda Expert czystej skóry
 Nawilżający płyn micelarny 3w1
 
 cena/pojemność: ok 15zł/400ml

czwartek, 25 maja 2017

Max Factor- Creme Puff nr 05 Translucent

Cieplejsze dni przychodzą do nas bardzo powoli. Sama z niecierpliwością czekam na ciepełko i na dni, kiedy wystarcza mi tylko krem do twarzy i tusz do rzęs. Na szczęście należę do tych osób, które przez kilka miesięcy w roku mogą porzucić podkłady i ku mojej radości ten czas nastał ok 2 tygodnie temu. W tej chwili podkładu używam może raz w tygodniu, kiedy wiem, że po nieprzespanej nocy lepiej zakryć oznaki przemęczenia. Myślę, że do wakacji zostanę przy samym pudrze, który bardzo delikatnie nadaje kolor i matowi skórę, stąd dzisiejsza recenzja.


Max Factor
Creme Puff nr 05 Translucent


 cena/pojemność: od 20-50zł(w zależności od drogerii)/21g

sobota, 20 maja 2017

Ziaja- jagody acai serum i krem do twarzy

Coraz rzadziej się tutaj pojawiam, ale jak zwykle mam usprawiedliwienie- sprawy prywatne, uczelnia, sesja, treningi i najzwyczajniej brakuje mi czasu. Po powrocie do domu marzę już tylko o prysznicu i łóżku, a przez ostatnie dni spałam po 4h, więc jestem nie do zniesienia. Dzisiejszy dzień wykorzystałam na ogarnięcie kilku spraw i odpoczynek, więc pora zabrać się za napisanie recenzji.

Dzisiaj przygotowałam dla Was nowości Ziaja, które znalazłam w boxie OnlyYou. Muszę przyznać, że były to kosmetyki, które najbardziej mnie ucieszyły, bo uwielbiam Ziaję i zawsze mnie pozytywnie zaskakuje.



 Oba produkty mają po 50ml i kosztują ok 11zł

środa, 17 maja 2017

Jak zdać sesję?

     Sesja zbliża się nieubłagalnie a wraz z nią coraz więcej wyszukiwani w google „Jak zaliczyć sesję/ Jak szybko się uczyć/ Co robić, żeby zdać”. Pomyślałam, że napiszę od siebie kilka słów, które być może Wam pomogą, chociaż Ameryki nie odkryłam.
Do tej pory (odpukać) udało mi się zaliczyć wszystko w pierwszym terminie, czy to kolokwia, czy to egzaminy. Tak i tutaj każdy sobie myśli ‘kujon’. Okey, tylko w czasie, kiedy niektórzy podchodzą do egzaminu po raz N-ty, ja już dawno zapomniałam, co to stres i leżę sobie spokojnie, odpoczywając.


  • Nauka-Nie istnieje metoda, żeby zdać sesję ot tak- bez nauki, bez przygotowania. Chyba, że mówi tutaj o egzaminie robionym dla picu. Ja mam na myśli egzamin, do którego nie podejdziesz bez przygotowania, więc jeśli szukasz magicznej pigułki to przykro mi, takiej nie mam J

piątek, 12 maja 2017

Majowe rozdanie

Witajcie.
Przygotowałam dla Was kolejne rozdanie, w którym do wygrania jest zestaw ze zdjęcia. Znajdziecie tu różnego rodzaju akcesoria do zdobienia paznokcie.

Rozdanie trwa od 12.05-3.06.2017r.

Zgłaszać możecie się na blogu i facebooku.

Żeby wygrać należy przede wszystkim uzupełnić formularz oraz:
- być publicznym obserwatorem bloga
-dodać informację o rozdaniu na blogu/facebooku

Dodatkowo możecie polubić fanpage i obserwować na IG(bysia143)



Zwycięzcę wybiorę tradycyjnie drogą losowania w ciągu 5 dni od daty zakończenia i poinformuję o tym na blogu, facebooku oraz mailowo.
Życzę powodzenia :)

Bioteq- Maska nawilżająca na tkaninie

 Słabo idzie mi realizacja postanowień, a w szczególności tych dotyczących pielęgnacji. Najzwyczajniej brakuje mi czasu, żeby usiąść z maseczką albo zrobić jakiś zabieg. Kiedy już znajdę te kilka minut, zawsze coś mi przeszkadza.
Dzisiaj przedstawię Wam maskę, którą znalazłam w boxie Only You.

Bioteq
Maska nawilżająca na tkaninie
 cena: ok 12zł


środa, 10 maja 2017

Victoria Vynn-pyłki No 02,10, 13, pędzelki do zdobień nr 2, 4

W związku z tym, że posty związane z tematyką manicure lubicie najbardziej, przygotowałam zbiorczy post dotyczący moich nowości Victoria Vynn. Pokażę Wam z bliska, jak wyglądają pyłki, top no wipe oraz pędzelki do zdobień.

poniedziałek, 8 maja 2017

Hybrydy#43 Victoria Vynn 015, 072

W takie dni, jakie mamy ostatnio chyba każdy ma problemy ze skupieniem. Dlatego dzisiaj na poprawę humoru pokazuję moje pazurki wykonane kilka tygodni temu.
Od dawna marzyło mi się ombre, ale do tej pory nie umiałam uzyskać ładnego efektu, a tym razem jest :)
 

Pazurki naturalne, bez przedłużania, z czego jestem ogromnie dumna. Użyłam lakierów Victoria Vynn z serii Pure Creamy nr 015 i 072. Ile razy mam róż na paznokciach, tyle razy podkreślam, że to jedna z nielicznych form różu, które akceptuję. Tym razem w połączeniu z szarością.


sobota, 6 maja 2017

LC- Maska złuszczająca do stóp

Czy tylko ja marzę już o tym, żeby było ciepło i żeby w końcu odsłonić stopy? Serio, chciałabym już chodzić w trampkach, sandałach i klapach, ale jakoś się na to nie zapowiada. Zanim jednak to nastąpi mam czas, żeby doprowadzić do porządku stopy po zimie. 
Tym razem przetestowałam skarpetki złuszczające, które znalazłam z kolejnej edycji boxa OnlyYou.

Laura Conti
Maska złuszczająca do stóp 

 cena; 11.50zł

środa, 3 maja 2017

Kosmetyczna wishlista 2017

Dzisiejszy post to zasługa Asi (joannaa-lifestyle), ponieważ opublikowała swoją listę i tym samym przypomniała mi o mojej, którą zapisałam w wersjach roboczych i tak sobie tam wisiała od (o ile się nie mylę) lutego. :)

Była już wiosenna lista ogólna, tym razem będzie trochę bardziej kosmetycznie. Muszę zaplanować, czego dokładnie potrzebuję, aby niepotrzebnie nie wchodzić do drogerii, bo to mnie lubi zgubić.

wtorek, 2 maja 2017

Equilibra NATURALE- szampon i odżywka do włosów

Cześć:)
Jak Wam mija majówka? Szczerze zazdroszczę tym, którym pogoda dopisała i wszystkie plany urlopowe wypaliły. U mnie można powiedzieć, że już po odpoczynku. Dzisiaj nadrabiam albo raczej staram się nadrobić wszelkie zaległości i liczę na to, że kolejne tygodnie będą mniej zwariowane.
Na dzisiaj przygotowałam post dotyczący dwóch produktów z nowej linii Naturale marki Equilibra,

Z marką znam się nie od wczoraj, więc pozytywnie podchodzę do ich produktów, bo nie miałam jeszcze żadnego, który by mnie zawiódł.
Equilibra NATURALE 
Nawilżający szampon aloesowy
Szampon dla całej rodziny, idealny do wszystkich rodzajów włosów. Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy nie podrażniając i nie wysuszając oraz przywraca skórze głowy równowagę. Specjalnie dobrane ekstrakty roślinne wzmacniają, chronią i doskonale nawilżają. Włosy są lśniące, miękkie i odżywione. Wysoka zawartość aloesu (20%), naturalnego ekstraktu bogatego w polisacharydy zapewnia odpowiednie nawilżenie i ochronę. Wyciąg z liści pokrzywy wspomaga wzrost zdrowych włosów.
Co zawiera?

► Aloes (20%): nawilża i chroni
► Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza

cena/pojemność: ok 20zł/250ml



Equilibra NATURALE
 Nawilżająca odżywka aloesowa

Odżywka doskonała do każdego rodzaju włosów. Dzięki działaniu naturalnych aktywnych składników doskonale nawilża, wzmacnia i chroni włosy. Ułatwia rozczesywanie i pozostawia lśniące, miękkie i odżywione. Przywraca równowagę skóry głowy. Wysoka zawartość aloesu (20%), naturalnego ekstraktu bogatego w polisacharydy zapewnia doskonałe nawilżenie i ochronę. Wyciąg z liści pokrzywy wspomaga wzrost zdrowych włosów.
Co zawiera?
► Aloes (20%): nawilża i chroni

► Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
► Składniki odżywcze z olejków roślinnych: zapewniają miękkość i łatwe rozczesywanie 
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza

cena/pojemność: ok 22zł/200ml


środa, 26 kwietnia 2017

NOU-Secret Blanc woda perfumowana

Wielkimi krokami zbliża się 'gorący okres na uczelni' i przeraża mnie moja totalna dezorganizacja i brak czasu na cokolwiek. Szczerze mówiąc, nie wiem, gdzie ten czas mi umyka, bo ograniczyłam sprawy mniej ważne do minimum, a i tak nie mogę się wyrobić. Dlatego dzisiaj bardzo krótko o wodzie perfumowanej, której używam od jakiegoś czasu.

NOU
Secret Blanc
 Woda perfumowana NOU Secret Blanc w pierwszym momencie oszołamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach opatula piżmem, paczulą i bobem tonka.
Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo
 cena/pojemność: 60zł/50ml

wtorek, 25 kwietnia 2017

Relacja ze spotkania- 8.04.2017

Witajcie. Tak się złożyło, że do tej pory nie miałam okazji napisać Wam o spotkaniu, na którym byłam jeszcze początkiem kwietnia. Zorganizowały je Sylwia i Gabi, za co serdecznie dziękuję. Spotkałyśmy się w Maffinkarni Rzeszowskiej, którą zdążyłam już kilkakrotnie odwiedzić i wiedziałam, że jest to świetne miejsce, żeby odpocząć, poplotkować i przy okazji zjeść pyszne maffinki.


piątek, 21 kwietnia 2017

Hybrydy#42 Victoria Vynn pyłek nr 22 Chromatic Holo

Widzę, że posty dotyczące propozycji pazurkowych cieszą się największą popularnością, więc postaram się częściej je dodawać. Mam kilka przygotowanych postów, więc spodziewajcie się ich w najbliższym czasie.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z pyłków firmy Victoria Vynn, czyli pyłek Chromatic Holo No 22.



czwartek, 20 kwietnia 2017

Bell- Secret Garden lakiery do paznokci

Jak ja dawno nie używałam zwykłych lakierów. Już nie pamiętałam nawet, jak to jest:) W kolejnej edycji Boxa Only- You znalazłam najnowszą kolekcję lakierów Bell, które od razu skusiły mnie kolorami.

 Bell
Secret Garden lakiery do paznokcie
 Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości  i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.

 cena: 6.99zł

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Beauty Face- Zabieg na stopy

Witajcie, jak tam święta? Mam nadzieję, że brzuszki napełniacie i wszyscy mówicie"Nic już nie wcisnę...No może serniczka". Ja wczoraj trzymałam się dzielnie przez większość dnia, ale po południu, przy całej rodzince aż ślinka ciekła na te pyszności i odpuściłam :) Powoli trzeba wracać do normy, a przy okazji zadbać o siebie i swoje stópki.
Dzisiaj przygotowałam dla Was post dotyczący zabiegu na stopy, który można wykonać w domu.

Beauty Face
Dwuetapowy zabieg do stóp "Delikatność i miękkość"

 cena: 16.90zł