poniedziałek, 9 marca 2015

Laura Conti maski do dłoni i stóp- wrażenia w mini wersji

Dzisiaj kilka słów o maskach, które jakiś czas temu miałam okazję używać. Mimo ich niewielkich rozmiarów wystarczyły na kilka dobrych użyć.


Coloris Laura Conti
Manicure/Pedicure 

cena/pojemność: ok 4zł/10ml

Opis producenta:



Moja opinia:  

   Obie maski znajdują się w 10ml saszetkach(dostępne też w formie tubek). Mają tą samą konsystencję i kolor. Różnią się pod względem fizycznym zapachem. Do stóp jest świeża, intensywna, czuć lawendę, do rąk- delikatniejsza woń, bardziej przyjemna dla wrażliwych nosków. 
   Obie maski stosuje się na noc, zakładając na nie bawełniane rękawiczki/ skarpetki.
   W moim przypadku były to zwykłe skarpetki a maska do dłoni stosowana bez tworzenia jakiejkolwiek okluzji, po prostu grubsza warstwa na dłonie.
   Obie saszetki wystarczyły na kilkanaście użyć(cienkie warstwy), więc mogę o nich co nieco napisać. 
1. Maska to stóp dawała cudowne uczucie chłodzenia i orzeźwienia, a skóra bardzo dobrze ją przyjmowała, była nawilżona i wygładzona.
2. Maskę do dłoni używałam bardziej jako kremu ze względu na brak rękawiczek. Błyskawicznie się wchłaniała i nie pozostawiała lepkiej warstwy, dzięki czemu od razu mogłam się czymś innym zajmować. Dłonie smarowałam nią kilka razy dziennie, dzięki temu długo były nawilżone i nie przesuszały się tak szybko pod wpływem częstego kontaktu z wodą.
   Maski, jak wspomniałam występują również w tubkach i posiadają w zestawie rękawiczki/skarpety, więc chyba warto w nie zainwestować, bo koszt to ok 13-15 zł :)

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)