poniedziałek, 2 marca 2015

CeraNova z bratkiem

Poniedziałki też mogą być dobre, zwłaszcza, kiedy odpadają ostatnie godziny zajęć<3

Od czasu do czasu sięgam po suplementy diety. Ten akurat dostałam chyba od Bożenki na jednym ze spotkań i byłam ciekawa, jak się sprawdzi w moim przypadku.
  
 
cena: ok.24zł/ 60szt

Opis producenta:
 
Moja opinia:

    W opakowaniu znajdziemy 60 tabletek, więc jest to miesięczna kuracja. Przez 30 dni brałam tabletkę rano i po południu. Same w sobie są niewielkie, nieco chropowate, i w smaku jakby drożdżowe, a do tego łatwo się kruszą, więc trzeba z nimi uważać. 
  Początkowo owszem zauważyłam, że coś się dzieje- pojawiło się sporo niedoskonałości, wszystko zaczynało 'wychodzić', więc był to dobry znak, że skóra się oczyszcza. Trwało to kilka dni i cierpliwie czekałam, aż zacznie znikać. Niestety nie obyło się bez mojej interwencji i kilku specyfików wysuszających. 
   Być może coś zaczęłoby się dziać, ale czekanie mnie znudziło. Po pełnej kuracji stwierdziłam, że w zasadzie ani na włosy, ani na skórę nie działają i raczej nie pokusiłabym się o kolejną porcję.

Brr zimno, ciapka deszczem, ale w planie mamy jeszcze wypad do Lidla, żeby sprawdzić, czy są masła orzechowe dla Asi :P

14 komentarzy:

  1. ja czasem łykam Visaxinum i ostatnio derm mi przepisała Normatabs które w lutowym denku się znalazło. Składniki wszystko ma podobne i myślę że moze ciut wspomóc ;) na pewno nie wyleczy syfa ale tak myślę że może dzięki suplementom + do tego dieta, higiena, leki, kometyki mogą te tabletki przyśpieszyć np gojenie syfów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dieta i higiena są tu na pierwszym miejscu, ale takie preparaty rzadko pomagają

      Usuń
  2. Zazdroszczę. Ja jeszcze siedzę w szkole :D kiedyś używałam visaxinum., ale w ogóle mi nie pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam ochotę go kupić, ale mi takie suplementy nie pomagają, więc nawet nie będę kasy wydawać. Nie masz czego zazdrościć, w czwratek sobie odbijam do 18;d

      Usuń
  3. Obecnie nie korzystam z żadnych suplementów. :) A masła orzechowe w lidlu widziałam hahah, amerykańskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię testować leków ale przynajmniej wiem dzieki Tobie że to beznadziejny specyfik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przetestowałam, bo akurat miałam okazję:)

      Usuń
  6. Hmm może przy dłuższym stosowaniu byłby efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, zawsze piszą stosować min 3 miesiące, ale jak po miesiącu nie widzę ani ciut zmian to odstawiam

      Usuń
  7. Miałam jjakieś 5 lat temu i widziałam różnicę gdy stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie stosowałam tego preparatu. Zresztą nie mogę brać medykamentów bez konsultacji z lekarzem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)