środa, 2 lipca 2014

Keratynowa nowość Joanny

Jakiś czas temu miałam okazję wymienić kilka maili z Kasią, która zaoferowała mi współpracę ze znaną wszystkim firmą "Joanna". Miałam możliwość wybrania dla siebie jednego z dwóch zestawów kosmetyków do włosów. Zdecydowałam się na nowość z keratyną. 
Zapraszam do recenzji
 
 cena/pojemność:
szampon 10zł/200ml
odżywka do spłukiwania 10zł/200g
odżywka w sprayu 8zł/150ml

Opis producenta:

 Więcej informacji na oficjalnej stronie --> <klik>

Moja opinia:

   Od kilku miesięcy stosowałam jedynie apteczne szampony i sprawdzone odżywki, bo moje włosy ostatnio nie lubią się z nowościami, ale dałam szansę temu zestawowi i nie żałuję.
  To, co już na samym początku mi się spodobało to czarne opakowania, bardzo stylowe. Oprócz tego solidne, więc nie ma obaw, że coś się wyleje. Wieczka odżywki i szamponu różnią się jedynie kolorem. Odżywka w spray'u znajduje się w typowym opakowaniu z atomizerem. 
   Szampon jest przezroczysty i gęsty, odżywka jest białą nieco rzadszą substancją. Nie ma żadnych problemów z rozprowadzeniem ich na włosach. Niestety przy mojej długości szamponu muszę podczas mycia używać dwukrotnie, bo za pierwszym razem ilość piany jest niewielką, jednak już po spłukaniu i ponownym nałożeniu tworzy się jej dużo. (To niewielki minus, gdyż ten fakt wpływa na średnią wydajność.) Po umyciu włosów, delikatnie osuszam je ręcznikiem i na kilka minut nakładam odżywkę mniej więcej od połowy długości. Przy nałożeniu tuż u nasady pojawiło się obciążenie i niestety zauważałam przetłuszczenie. Dlatego postanowiłam stosować ją w ten sposób. 
   Po pierwszym użyciu nie zauważyłam specjalnych efektów, ale po kilkunastu owszem- po pierwsze włosy nie puszą się tak, jak kiedyś, nie odstają na wszystkie strony, nie są już takie tępe w dotyku. 
Czy zostały odbudowane i zregenerowane? Nie jestem w stanie tego stwierdzić, ale ogólny efekt bardzo mi się podoba.

Jeśli chodzi o odżywkę w spray'u używam jej rano- spryskuję suche włosy głównie przy końcach, dzięki temu łatwiej się rozczesują i zauważyłam, że mniej rozdwajają.

Dziękuję Kasi oraz firmię Joanna za możliwość przetestowania nowej linii.
http://joanna.pl/
Fakt, że kosmetyki otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją opinię.

15 komentarzy:

  1. świetna seria ,pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie widziałam jej jeszcze w sklepach w mojej okolicy, ale chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na odżywkę pewnie się skuszę, ale również na długości, bo moje włosy często "dają się" obciążyć kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywka w spray'u zawsze spoko :D wolę takie niż te po myciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kosmetyków które obciążają moje włosy dlatego nie skuszę się na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz spotykam się z tą serią :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze produktów Joanna do włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro włosy nie puszą się tak przy używaniu tych kosmetyków to chyba je sobie kupię :)
    lubię kosmetyki Joanna więc pewnie i tym razem się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Joanny, ale tej serii jeszcze nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie kosmetyki Joanny do włosów,tej linii nie mialam okazji poznac,ale kolagenowa sie u mnie sprawdzila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny taki zestaw, Joanna ma trochę dobrych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię produkty tej firmy, ale tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zestaw, bałabym się tylko przetłuszczenia włosów, bo mam z tym problem, zwłaszcza przy keratynowych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować , prezentują się całkiem ciekawie :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam słabość do kosmetyków Joanny, ich jedwab ratuje mi włosy :) chętnie wypróbuje jak będą w sklepach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)