niedziela, 3 lutego 2013

Denko I + co nowego na półce


Cześć:)) Dzisiaj chciałam Wam pokazać to, co niestety (może stety?) się skończyło. Przy okazji pochwalę się nowościami w łazience. Ale najpierw pokażę mój zbiór makulatury.


                  O co chodzi? O targi szkół w Rzeszowie. Przywiozłam z nich miliony ulotek i informatorów, a oprócz tego długopisy, ołówki, smycze, cukierki, a nawet zapałki:P I w końcu zdecydowałam, co będę robić po skończeniu LO:)
Tak wyglądał mój pokój po przeglądnięciu moich zdobyczy -
A takie pazurki zrobiła mi jedna z dziewczyn z Medycznej Szkoły:)

A teraz przejdźmy do denka:)
 
 1.Pollena-Ewa, Eva Natura, Energizujący płyn do kąpieli `Goya Fruit` .Bardzo polubiłam ten żel, bo ma śliczny zapach i wystarcza na długo. Kupię ponownie- TAK, jeżeli wpadnie mi w ręce

2.Garnier Fructis, Grapefruit Tonic, Szampon do włosów normalnych i pozbawionych blasku. Uwielbiam go. Nigdy nie byłam tak zachwycona żadnych z produktów Garniera, jak tym szamponem. Moje włosy są po nim mięciutki, łatwo się rozczesują i wyglądają na zdrowsze. Kupię ponownie- TAK 

3.Coty, Playboy, Play It Sexy, Pefrumed Body Mist (Mgiełka do ciała) Co prawda zapach ma śliczny i wystarcz ana długo nawet przy częstym używaniu, ale do moich ulubionych nie należy. Wszystko dlatego, ze szybko wietrzeje. Co z tego, że spryskam się nim 'dobrze', kiedy już po chwili go nie czuć? Kupię ponownie- NIE

4.Benzacne- lek na trądzik Sprawuje się idealnie. Przy nim czuję się bezpieczna i wcale nie przesadzam. Moje 'okropności' po kilku dniach znikają i nie pozostają po nich brzydkie blizny<recenzja>. Kupię ponownie- TAK (już kupiłam)

5.ACNE- DERM  Używałam go zanim kupiłam Benzacne i sprawował się całkiem nieźle. Co prawda nie był tak szybki w działaniu, ale muszę przyznać, że skutecznie niszczył pryszcze. Pewnie gdybym nie znalazła swojego ulubieńca to ACNE-DERM miałby szanse. Kupie ponownie- MOŻE( jeżeli mi się znudzi Benzacne)

6.Oriflame, Rock Angel by Ewa Farna Zapach tej wody mi się spodobał i używałam jej dość długo, ale niestety stosunkowo szybko się ulatniał, więc w ciągu kilku godzin nie było po nim śladu. Kupię ponownie- NIE


7.Oczyszczające mydełko z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu Lubie go, bo świetnie się pieni i oczyszcza twarz. Staje się ona miękka i nawilżona, nie wysusza jej. Jednak na chwilę obecną rozejrzę się za czymś nowym. Kupię ponownie- MOŻE

A tu moje nowości:) Być może niedługo podzielę się opinią o nich.  
Co myślicie o tych kosmetykach? Używałyście?


2 komentarze:

  1. Używam Benzacne - świetny jest. Z tym lekiem nie trzeba się martwić o "niespodzianki" na twarzy.:-)
    Poobserwuję sobie.:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Za chwilkę nowy post( m.in dotyczący obserwatorów, więc wypatruj:))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)