niedziela, 20 sierpnia 2017

Pierwszy etap pielęgnacji stóp- złuszczanie produktami Delia

 Lato jest czasem, kiedy szczególnie eksponujemy stopy. Nic więc dziwnego, że w tym czasie częściej sięgamy po peelingi i tarki do stóp. W moim przypadku przez prawie 2 miesiące stopy nie doświadczyły nawet kremu, bo zwyczajnie nie miałam takiej potrzeby -i tak zakrywałam je butami roboczymi. Wiem, wiem powinnam chociaż czymś nawilżać, ale zwyczajnie mi się nie chciało. Jednak nadrobiłam zaległości i od razu po powrocie skupiłam się na doprowadzeniu ich do stanu użyteczności. Tym bardziej, że w stosie przesyłek znalazłam takie cuda od Delia Cosmetics.
 Moim ulubieńcem w kwestii złuszczania jest z pewności peeling do stóp.
Delia Cosmetics
 Good Foot Podology
 Peeling do stóp dla suchej i szorskiej skóry


 cena/pojemność: ok 13zł/60ml
Zamknięty w niewielkiej tubie kosmetyk to kremowy peeling z małymi drobinkami ściernymi. Niby takie maleństwa, ale są ostre i świetnie radzą sobie z naskórkiem, a przy tym podczas masażu cudownie relaksują. Nie potrzeba dużo kosmetyku, żeby dokładnie zadbać o stopy, więc produkt jest bardzo ekonomiczny.


Delia Cosmetics
 Good Foot Podology
  Żel do usuwania zrogowaceń 
 
  cena/pojemność: ok 15zł/60ml


Kosmetyk rozczarowanie. Liczyłam na coś w stylu efektu złuszczających skarpetek, ale nie doświadczyłam niczego. Płynna postać żelu i mocno chemiczny zapas nie zapowiadały niczego dobrego. Sprawdziłam na sobie i mamie, niestety nic się nie działo. Po użyciu miałam problem, bo niestety żadna szpatułka nie została dołączona(warto by o niej pomyśleć skoro tak jest w opisie). zupełnie nic się nie działo. Nie rozumiem, jak miał działać kosmetyk, być może obie mamy tak tragiczne stopy, że ich nie ruszyło ;)

Na koniec produkt, którego używa większość-pilerka normal MiaCalnea
Jej koszt to ok 18zł, jednak miałam już styczność z firmą i wiem, że wykonanie produktów, ich skuteczność i trwałość są odpowiednie do wyższej( w porównaniu z drogeryjnymi) ceny.
Jak widzicie polerka jest niewielka, zgrabna i posiada fajny uchwyt, który ułatwia trzymanie i manewrowanie nią. Chyba nic więcej nie mam do dodania- spełnia swoje zadanie w przypadku niewielkich zrogowaceń.
Mam nadzieję, że pamiętacie o stopach i zapewniacie im złuszczanie raz na jakiś czas. W kolejnym poście pokażę Wam produkty, które zadbają o odpowiedni poziom nawilżenia stóp:)

7 komentarzy:

  1. Peeling wypadl bardzo fajnie :) jest bardzo fajny:) tego żelu jeszcze nie uzywalam. Faktycznie mogliby dodac szpatulke... polecam tez pianke <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety o swoich stopach przypominam sobie dopiero wtedy gdy mogą uratować je jedynie skarpetki złuszczające

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw idealny do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię robić peeling stóp, ale nie znoszę smarować ich kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zestawik i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)