poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Duet Balea- szampon i odżywka do włosów zniszczonych

 Szał na produkty Balea powoli ustaje. Dokładnie pamiętam czas, kiedy na widok tej firmy dosłownie dostawałam hopla i wszystko krzyczało we mnie 'chcę to mieć'. Nie mogę zaprzeczyć, że ta niemiecka marka podbiła moje serce nie tylko niską ceną, ale też jakością produktów. Od jakiegoś czasu już coraz rzadziej pojawia się 'na tapecie', a ja chciałabym Wam dzisiaj ją przypomnieć. Zestaw, który Wam pokażę kupiłam dosłownie przypadkiem w Polsce i był to strzał w 10:)
BaleaSzampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych (brzoskwinia i kokos)
 cena/pojemność:  ok 5zł/300ml

Zawiera ekstrakt z brzoskwini i kokosa a także kompleks witamin B3 i B5 pomaga włosom suchym i zniszczonym odzyskać blask i zdrowy wygląd. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie, bez silikonu. 
Oba produkty zamknięte w plastikowe butelki zamykane na zatrzask. Różnica jest jedynie taka, że odżywka 'stoi na głowie'. Zapach obu jest zbliżony i mocno brzoskwiniowy, co urzekło mnie od pierwszej chwili. Odżywka pachnie zdecydowanie intensywniej i nawet po spłukaniu włosy jeszcze przez jakiś czas mają cudownie owocowy zapach.


Szampon jest przezroczysty i rzadszy od białej kremowej odżywki. W kwestii tworzenia piany jestem mile zaskoczona, bo najczęściej włosy myję dwukrotnie, a tutaj zdarzało mi się, że już jedno mycie wystarczało, żeby dobrze umyć włosy i skórę głowy. Podczas nakładania odżywki nic nie spływało, zostawiałam ją na kilka minut, a później zmywałam.
Po użyciu tych produktów moje włosy były przede wszystkim dobrze oczyszczone, miękkie i gładkie. Nie obciążały ich i nie powodowały przetłuszczania. Zapach to strzał w 10! Bardzo lubię, kiedy włosy pachną. Jeśli tylko ta przesympatyczna pani będzie miała je w sprzedaży to muszę zrobić zapas. :)

6 komentarzy:

  1. szampon nie dla mnie bo mam mega wrażliwy skalp ale odżywkę chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Z balea lubię żele, produkty do włosów mnie nie przekonują - miałam kilka i albo były bublami, albo przeciętniakami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty Balea za ich piękne zapachy. Samo działanie produktów do włosów u mnie jest co najwyżej poprawne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazje poznać tą odżywkę, nie wiedziałam że jest do niej szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywkę chętnie bym wypróbowała, póki co z Balei miałam tylko żele i pianki do golenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)