poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nowości w moim kuferku- X-hybrid

 Cześć :) Mam nadzieję, że po weekendzie wszyscy wypoczęci. Mi udało się trochę zregenerować przed ostatnim egzaminem. Już za kilkanaście godzin będę mogła odetchnąć(oby). 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post o nowościach w moim kuferku, czyli mały przegląd żeli X-hybrid oraz naklejki, które pochodzą ze sklepu dobrarada. Będzie sporo zdjęć, więc nie przedłużam.Żele hybrydowe x-hybrid to expresowe hybrydy najnowszej generacji. Nie wymagają bazy i topu. Nie trzeba ich przemywać. Wygodny pędzelek 3D pozwala na łatwą i szybką aplikację. Odpowiednia konsystencja sprawia, że nie zalewają skórek, są też nieporównywalnie trwalsze od klasycznych lakierów hybrydowych dostępnych na rynku.

 Wybrałam dla siebie kolorki 31, 27, 32,38 i 14. Mimo tego, że nie ma ich jakoś dużo w ofercie na chwilę obecną, miałam olbrzymi problem, bo wszystkie wyglądają fantastycznie każdy chciałabym mieć :) Kosztują 15.90zł za sztukę(6ml), a biorąc pod uwagę, że nie potrzeba do nich bazy i topu cena jest rewelacyjna- 2 kolory w cenie jednego innej marki.
 Wybrałam też kilka naklejek wodnych, które na pewno się przydadzą. Bardzo często z nich korzystam ze względu na to, że są najszybszym sposobem na ozdobienie paznokci. Cena za sztukę-2.49. W sklepie znajdziecie mnóstwo innych wzorów i formatów.


Zobaczcie, jak z bliska wyglądają poszczególne kolory.


 O całej formule opowiem Wam w kolejnym poście. Tutaj zwracam tylko uwagę na niewielki pędzelek i bardzo gęstą konsystencję, dzięki czemu łatwiej będzie się pracowało przy skórkach, a krycie będzie mocniejsze.  Dodatkowo kolory nałożyłam też na swój wzornik, żeby mieć wszystkie 'moje' w jednym miejscu. Minimalnie różnią się od tych, które znajdują się na wzorniku producenta. Ciężko było to uchwycić, ale są to niewielkie różnice.

Pale Pink-31
 Valentine Red-32
 Bishop Red-14
 Powder Salmon-27
 Największy szok przeżyłam przy kolorze Neon Pink-38. Zupełnie inaczej wyglądał na wzorniku w internecie, inaczej na tym, który dostałam, a już w ogóle totalnie inny kolor na moim- mega jarzeniówka! Ale to dobrze, bo takiego jeszcze nie mam i od razu wpadł mi w oko ;)
  
A teraz z bliska naklejki- Kwiaty
Piórka
  Gwiazdki
  Białe motylki i czarne
W związku z tym, że jest już całe mnóstwo zdjęć, moją stylizację zobaczycie już niedługo. Dlatego zapraszam na kolejny post, gdzie pokażę, jak prezentują się kolory na paznokciach:)

7 komentarzy:

  1. Też testuję te lakiery. Dwa zestawy naklejek nam się powtarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory wybrałaś :) Uwielbiam róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki na wzornikach, uwielbiam odcienie czerwieni i różu.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor 14 mam :) Śliczne masz te hybrydki

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, spora różnica w kolorze. Cenowo lakiery wychodzą super,ciekawa jestem jak to jest, że nie potrzeba topu i bazy, czy lakier dobrze będzie się spisywał na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kolor to zdecydowanie moje odcienie :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)