poniedziałek, 8 maja 2017

Hybrydy#43 Victoria Vynn 015, 072

W takie dni, jakie mamy ostatnio chyba każdy ma problemy ze skupieniem. Dlatego dzisiaj na poprawę humoru pokazuję moje pazurki wykonane kilka tygodni temu.
Od dawna marzyło mi się ombre, ale do tej pory nie umiałam uzyskać ładnego efektu, a tym razem jest :)
 

Pazurki naturalne, bez przedłużania, z czego jestem ogromnie dumna. Użyłam lakierów Victoria Vynn z serii Pure Creamy nr 015 i 072. Ile razy mam róż na paznokciach, tyle razy podkreślam, że to jedna z nielicznych form różu, które akceptuję. Tym razem w połączeniu z szarością.


Jak widzicie trochę pokombinowałam, bo kolor 015 i 072 dałam na zmianę na obu rękach, a na palcach środkowym i serdecznym wykonałam ombre za pomocą pędzelka również Vicoria Vynn(za kilka dni zobaczycie go z bliska). Już teraz powiem, że zakochałam się w nim. Pierwszy raz udało mi się uzyskać efekt, jaki chciałam. Nie jest on jeszcze precyzyjny, ale to już i tak sukces.

Jeśli chodzi o lakiery to jedne z lepszy, o ile nie najlepsze, jakie miałam. Konsystencja, trwałość, krycie to wszystko sprawia, że firma dostaje ode mnie mocną 5 z plusem :)


Pazurki wytrzymały 3 tygodnie, pewnie wytrzymałyby jeszcze dłużej, gdybym jednego nie przytrzasnęła, a po kilku dniach nie straciła go w drastyczny sposób.:)

8 komentarzy:

  1. Fajne oryginalne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają, pomysłowe ombre

    OdpowiedzUsuń
  3. mega zrobiłaś to połączenie ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie kolorystyczne. Ombre bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda te połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)