piątek, 12 maja 2017

Bioteq- Maska nawilżająca na tkaninie

 Słabo idzie mi realizacja postanowień, a w szczególności tych dotyczących pielęgnacji. Najzwyczajniej brakuje mi czasu, żeby usiąść z maseczką albo zrobić jakiś zabieg. Kiedy już znajdę te kilka minut, zawsze coś mi przeszkadza.
Dzisiaj przedstawię Wam maskę, którą znalazłam w boxie Only You.

Bioteq
Maska nawilżająca na tkaninie
 cena: ok 12zł




Maskę dostajemy w kartoniku z informacjami. Wewnątrz foliowe opakowanie, które chroni naszą maskę. Ma ona postać nasączonego płata i jak w większości tego typu produktów moja twarz jest do niej zwyczajnie za mała i muszę się mocno nagimnastykować, żeby odpowiednio ją położyć. Zwykle w tym czasie staram się siedzieć w jednym miejscu, bo wszystko zjeżdża mi do ust ;)

Pomijając te niedogodności efekty działania oceniam pozytywnie. Po wykonaniu peelingu i nałożeniu maski od razu czuć różnicę. Skóra  nie jest tak ściągnięta i przesuszona, staje się nawilżona, gładka i promienna.
Jeśli lubicie taką formę masek to polecam J

4 komentarze:

  1. Czekam aż będą dostępne stacjonarnie, bo póki co - cisza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że maska zawiera ekstrakt z drzewa herbacianego a więc kojarzę ten intensywny zapach... mam jednak nadzieję, że całość zapachów i połączeń maski nie była by zbyt dokuczliwa dla mojego wrażliwego nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taką formę masek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za duże płachty to też mój odwieczny problem, choć ostatnio stosowałam maseczkę Skin79 i tajwańską 365 Daily Mask i nie miałam tego problemu. Mogłam nawet śmigać po mieszkaniu z płatem na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)