czwartek, 6 kwietnia 2017

The Secret Soap Store-mydło arbuzowe

Czemu ten czas tak szybko leci? Dopiero był początek tygodnia. Tak wiem, powinnam się cieszyć, bo święta, bo wolne, bo zaraz po świętach długi weekend majowy. Niestety jakoś mnie to wcale nie bawi-porządki, przygotowania i nim się obejrzę czas, który miałam spędzić na odpoczynku spędzę mniej przyjemniej.

Tyle narzekania, przygotowałam dla Was dzisiaj kilka słów na temat mydełka, które wygrzebałam ostatnio z pudła i aż się dziwię, że zachowało się tak długo. Nawet nie pamiętam, ile czasu sobie leniuchowało.

The Secret Soap Store
Mydło arbuzowe
 cena: 19.99zł/100g

Niestety brak jakichkolwiek informacji dotyczących mydła. Na stronie producenta nie znalazłam zupełnie nic. Dostałam je w papierowej torebce bez żadnych etykietek.


Mydełko o wadze 100g(sugeruję się podobnymi ze strony producenta- nie ważyłam) to całkiem spora kostka. Wydaje się zużywać w nieskończoność. Kolorek i niewielkie drobinki arbuzowe zatopione w środek to dodatkowy atut tego mydła. Do tego zapach- może nie soczyście arbuzowy, ale słodki i przyjemny dla nosa.

Działanie, jak to z mydłami- myje, czyści, co więcej mogę powiedzieć? Nie przesusza dłoni, wytwarza delikatną pianę, chociaż nie jest to powalająca ilość, jednak na potrzeby głównie rąk, wystarcza. 
Czemu o nim piszę? Bo polubiłam jego zapach i wydajność. Myślę, że warto mu się przyjrzeć , bo to całkiem fajne mydełko i w dodatku ładnie prezentuje się w łazience;)

9 komentarzy:

  1. zapach tego mydełka niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie, z pewnością ładnie też pachnie :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, a od mydełek jestem uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chetnoie bym je wyprobowala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zapach arbuza! Jednak nie używam mydeł w kostce (jedynie dziegciowe do twarzy).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach na pewno by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)