wtorek, 25 kwietnia 2017

Relacja ze spotkania- 8.04.2017

Witajcie. Tak się złożyło, że do tej pory nie miałam okazji napisać Wam o spotkaniu, na którym byłam jeszcze początkiem kwietnia. Zorganizowały je Sylwia i Gabi, za co serdecznie dziękuję. Spotkałyśmy się w Maffinkarni Rzeszowskiej, którą zdążyłam już kilkakrotnie odwiedzić i wiedziałam, że jest to świetne miejsce, żeby odpocząć, poplotkować i przy okazji zjeść pyszne maffinki.




Klimatowi tego miejsca dodały uroku baloniki od firmy Dino Zabawki, przez co czułam się, jak na przyjęciu urodzinowym. Ok godz.15 wszystkie byłyśmy już na swoich miejscach i oczywiście zaczęłyśmy od przeglądu menu. Ja miałam spory dylemat, czy zjeść coś, na co mam ochotę, czy lepiej nie 'odchorować'. Ostatecznie postawiłam na pyszniutką maffinkę z oreo. Wierzcie lub nie, ale lepszych maffinek nie jadłam nigdzie. W ofercie zarówno wersje na słodko, jak i wytrawne.
Dziewczyny pokusiły się o różne smaki, a także ciasta, desery, sałatki i różne napoje.


Początkowo czułam się nieswojo, znając zaledwie 3 osoby, jednak z czasem rozmowy zaczęły nam się coraz bardziej kleić i ostatecznie nawijałyśmy, jak stare znajome.
Były też upominki, które z zainteresowaniem oglądałyśmy oraz sesje zdjęciowe, w których nie brałam udziału(tak, teraz żałuję).

Pozdrawiam serdecznie wszystkie uczestniczki i kieruję podziękowania do firm, które podarowały nam upominki- Makeup RevolultionPlumi & Co




PS. Zdjęcia  ze spotkania zapożyczone od koleżanek:)

4 komentarze:

  1. Spotkania blogerek są super! :) Przed swoim pierwszym bardzo się stresowałam, bo znałam tylko jedną osobę :D Każde kolejne było coraz fajniejsze i zero tremy - no chyba, że mowa o spotkaniu, które sama organizowałam :D Tam była ogromna trema, czy się wszystko uda i czy dziewczynom się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się spotkałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów spotkanie w Rzeszowie, a ja od początku blogowania nie poznałam osobiście żadnej dziewczyny z okolic!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)