środa, 26 kwietnia 2017

NOU-Secret Blanc woda perfumowana

Wielkimi krokami zbliża się 'gorący okres na uczelni' i przeraża mnie moja totalna dezorganizacja i brak czasu na cokolwiek. Szczerze mówiąc, nie wiem, gdzie ten czas mi umyka, bo ograniczyłam sprawy mniej ważne do minimum, a i tak nie mogę się wyrobić. Dlatego dzisiaj bardzo krótko o wodzie perfumowanej, której używam od jakiegoś czasu.

NOU
Secret Blanc
 Woda perfumowana NOU Secret Blanc w pierwszym momencie oszołamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach opatula piżmem, paczulą i bobem tonka.
Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo
 cena/pojemność: 60zł/50ml
Nie będę się rozpisywać nad opakowaniem, bo jest to typowy kartonik, a w nim prosty flakonik. Chyba właśnie taka prostota do mnie najbardziej przemawia.


   Woda perfumowana ma bardzo ładny i świeży zapach. Początkowo zwiewny, świeży, lekki, by po chwili odrobinę nabrać intensywności i charakteru. Aromat cytrusów zostaje zamieniony na trochę bardziej wyszukany zapach, który ma w sobie coś, co dodaje pewności siebie. Ciekawa jest ta zmiana w ciągu kilkunastu minut.
Niestety już po godzinie nie wyczuwam żadnego zapachu. Trwałość tej wody perfumowanej porównałabym do wody toaletowej, a szkoda, bo zapowiadała się intrygująco. Używam jej już od ok 2 tygodni i widzę spory ubytek, głównie przez to, że sporo jej aplikuję w nadziei na przedłużenie trwałości.

Wodę perfumowaną znalazłam w ostatnim boxie Only You.

4 komentarze:

  1. Też jestem zawiedziona jej trwałością

    OdpowiedzUsuń
  2. jest nietrwały, to prawda, ale ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach znam:) zapraszam na rozdanie:) http://madziakowo.blogspot.com/2017/05/szybkie-rozdanie-wygraj-podkad-joko.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach mam i nawet mi się podoba. Szkoda, że taki nietrwały...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)