piątek, 21 kwietnia 2017

Hybrydy#42 Victoria Vynn pyłek nr 22 Chromatic Holo

Widzę, że posty dotyczące propozycji pazurkowych cieszą się największą popularnością, więc postaram się częściej je dodawać. Mam kilka przygotowanych postów, więc spodziewajcie się ich w najbliższym czasie.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z pyłków firmy Victoria Vynn, czyli pyłek Chromatic Holo No 22.



Pazurki pokryłam dwiema warstwami czarnego koloru, a w warstwę dyspersyjną wtarłam palcem pyłek i nałożyłam top no wipe. Efekt jest mega. Na zdjęciach ciężko uchwycić, jak cudownie się mieni, a do światła pazurki wyglądają prawie, jak tęcza.
Muszę jeszcze trochę popracować nad techniką wcierania, bo w kilku miejscach chyba za mocno go tarłam- możecie zobaczyć czarne prześwity.

Zabezpieczony topem efekt wytrzymuje ok półtorej tygodnia( z tego co mi mama mówi) i po tym czasie wolny brzeg trochę się wyciera. Jednak wydaje mi się, że to i tak nieźle.
Do całości dołożyłam naklejkę, żeby nie było tak 'pusto' :) Całość rewelacyjnie wyglądałaby na długich pazurkach, tutaj na tzw. 'krócełkach' jest nieco ubogo. Mama stwierdziła, że jej paznokcie są tak fatalne, że lepiej nie robić zdjęć(zawsze tak mówi, ale takie już ma nic na to nie poradzi) :)

Na koniec jeszcze sam proszek- miałki pył. W osobnym poście pokażę Wam porównanie kilku pyłków Victoria Vynn :)

4 komentarze:

  1. Mnie się pyłki bardzo szybko wycierają i potem paznokcie wyglądają bardzo nieestetycznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się pyłki bardzo szybko wycierają i potem paznokcie wyglądają bardzo nieestetycznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, fajny, mieniący się efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)