czwartek, 20 kwietnia 2017

Bell- Secret Garden lakiery do paznokci

Jak ja dawno nie używałam zwykłych lakierów. Już nie pamiętałam nawet, jak to jest:) W kolejnej edycji Boxa Only- You znalazłam najnowszą kolekcję lakierów Bell, które od razu skusiły mnie kolorami.

 Bell
Secret Garden lakiery do paznokcie
 Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości  i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.

 cena: 6.99zł

Jest to edycja limitowana i znaleźć je będzie można w szafach Biedronki jedynie w kwietniu i maju. 
Kolory są cudowne, soczyste i świetnie napigmentowane.
Kolory 1 i 2 mają perłową poświatę i pięknie błyszczą.
Pozostałe to soczyste kolorki, które już po jednej warstwie kryją. 
Zobaczcie, jakie są piękne.






Nie wiem niestety jak z trwałością, bo pomalowałam jedynie siostrze, a na to nałożyła top hybrydowy, żeby przedłużyć trwałość. Sama jestem ciekawa, jak to wygląda.


7 komentarzy:

  1. 1,2 i 3 podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni jest piękny. Chętnie dowiem się jak tam z trwałością. To dla mnie najważniejszy aspekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ! ♥ Chyba wszystkie bym przygarnęłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim ulubieńcem jest turkus , śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wszystkie te lakiery i ślicznie wyglądają na paznokciach. Co do trwałości to tydzień bez problemu wytrzymują i nie ma żadnych odprysków jedynie na końcach troszkę się starły ale mam drugie paznokcie co sprzyja takim starciom ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te lakiery i bardzo je lubię :) Najbardziej przypadł mi do gustu ten róż i jasny niebieski :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)