wtorek, 11 kwietnia 2017

Beauty Face- Zabieg z kwasami AHA

U mnie dzisiaj kolejna maska w płacie. Tym razem jest to zabieg nie tylko na twarz, ale też na szyję i dekolt.

 Beauty Face
2 etapowy zabieg "Efekt peelingu" z kwasami AHA

 cena: 16.90zł

Maska ma formę białej bardzo mocno nasączonej tkaniny odpowiednio powycinanej, aby dopasowała się do twarzy, szyi i dekoltu. To, co mnie bardzo cieszy to otwory na uczy, które można zaczepić i nie trzeba się martwić, o to, czy nam gdzieś nie spada.


O ile do masek w płacie na twarz powoli się przekonuję, o tyle uczucie chłodu i wilgoci w okolicy szyi i dekoltu było dla mnie bardzo nieprzyjemne i niemal męczące. Nie wiem, czemu tak reaguję, zwyczajnie mnie to drażni. Ogólnie cały zabieg przyjemny, pozwoliłam sobie na chwilę odpoczynku i zwyczajnie zrobiłam kilkunastominutową drzemkę, a maska w tym czasie sobie działała.
Taką maskę ponownie można użyć w ciągu 72h, więc przez kolejne dni również z niej korzystałam, żeby wzmocnić efekt. Po zakończonym zabiegu należy użyć serum, którym nasączona jest maska. Ma to na celu odmłodzenie i poprawę elastyczności skóry.

Maska bardzo fajnie rozjaśnia skórę i sprawia, że jest ona promienna i sprawia wrażenie wypoczętej. Efektu nie określiłabym jako rozjaśnienie blizn czy przebarwień, ale dodanie blasku skórze. Do tego buzia była mięciutka, gładka i nawilżona, więc wszystko to, czego oczekuję od masek.

Nie umiem określić efektów na szyi i dekolcie, ale skoro zauważyłam, że coś dzieje si ę na twarzy, to myślę, że tak samo było i w tych miejscach.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam maseczki na materiałach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta część na szyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością po nią sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo te maseczki na pół ciała będą sięgały :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)