niedziela, 12 marca 2017

Zapachowa niedziela : YC Dreamy Summer Nights

Kolejny tydzień za nami. W ostatnich dniach towarzyszył mi kolejny zapach YC. Zauważyłam, że dzięki paleniu wosków trochę humor mi się poprawia i zasypia mi się dużo przyjemniej, a poranna bieganina nie jest tak nerwowa, kiedy pokój wypełnia ładny zapach.

 dostępny na goodies.pl

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy...

Zapach słodki, przyjemny, kojący. Kojarzy mi się z romantycznym wieczorem, dobrym filmem i gorącą czekoladą. Nie wiem, skąd to skojarzenie, bo wosk ma raczej opis letni. Właściwie, gdybym go przeczytała, a później zapaliła to mogłabym to w ten sposób zinterpretować. Ma w sobie coś magicznego, może to heliotrop? Nie wiem, bo jego zapachu nie znam. Na pewno nie są to nuty drzewne, bo te na ogół mnie drażnią. Cudowny, zapach, który delikatnie otacza całe pomieszczenie.

8 komentarzy:

  1. Zapach ma obłędny. Z chęcią wszystkie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemawia do mnie skojarzenie z gorącą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zapachy :oo od jakiegoś czasu mam co raz większą ochotę na kupienie świeczek z YC!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go uwielbiałam! :D oj chyba niedługo do niego wrócę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też palenie świeczek poprawia humor <3
    Jestem uzależniona od świeczek! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)