czwartek, 23 marca 2017

Hybrydy#41 Victoria Vynn 025, pyłek nr 13

 Już dawno nie było na blogu hybryd. Ostatnio miałam sporą, bo ponad 3 tygodniową przerwę w malowaniu i w tym czasie zdążyłam zapuścić pazurki na całkiem fajną długość.
Dotarła do mnie paczka z lakierami Victoria Vynn i mimo kilku wizji, miałam spory problem z podjęciem decyzji, co by tu zmalować.
 
Tęskniłam za czerwienią, więc postanowiłam nie kombinować za bardzo. Początkowo miało być klasycznie, ale pyłki tak kusiły, że nie wytrzymałam.
 Lakiery z serii Pure Creamy nie są mi obce, jednak zauważyłam, że zmienił się pędzelek. Teraz jest niewielki i bardziej precyzyjny. Formuła pozostałą ta sama, konsystencja na tyle gęsta, że ładnie pokrywa paznokcie i właściwie wystarczą 2 warstwy do pełnego krycia.


Kolor 025 to cudowna, głęboka czerwień, w której się zakochałam. Do tego na palcu serdecznym pyłek nr 13. Ciężko było mi złapać efekt, jaki daje i chyba na żadnym zdjęciu nie wygląda tak, jak w rzeczywistości. Jestem w szoku. że dał tak piękny efekt tafli i żałuję. że nie zrobiłam go na wszystkich paznokciach.

 
A na palcu środkowym możecie podziwiać zakrwawione skórki, które zauważyłam dopiero przy oglądaniu zdjęć ;)

Już mam ochotę na kolejną zabawę i zmianę koloru, nie żeby kolor mi się znudził, ale mam tyle wizji, a paznokci tak mało :)

11 komentarzy:

  1. 3 tygodnie i taka długość? Naprawdę świetnie wyglądają. Lakier bardzo mi się spodobał, jednak ja noszę na paznokciach bardziej stonowane kolory.

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień jest piękna, ale ja u Siebie mam ją prawie nigdy :) Zdecydowanie wolę pastele

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi, ja chyba się kiedyś do Ciebie ładnie uśmiechnę, bo ta czerwień jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień na paznokciach ;) Bardzo bardzo! Ale pyłki zdecydowanie bardziej podobają mi się na kolorach pastelowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny kolor, uwielbiam linie pure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki :) Do pielęgnacji dłoni niezastąpiona jest woda z filtra prysznicowego z systemem kdf - filtr zatrzymuje w sobie substancje przesuszające skórę, woda uzdatniona nim jest przyjazna dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)