piątek, 3 marca 2017

Hybrydy#40 Elite99 1543(Rosy Brown)

Temat zakupów na Aliexpress jest ostatnio mocno poruszany, a ludzie dzielą się na dwie, albo nawet trzy grupy. Są zwolennicy, przeciwnicy i grupa 'chcesz to kupuj, nie to nie'. Należę do tej trzeciej i kupuję, jeśli chcę. Moja sprawa. Wiem, jakie ryzyko niesie ze sobą kupowanie z Chin, ale nie oszukujmy się, otaczamy się milionem podróbek i chińszczyzny nawet o tym nie wiedząc. 

Po tym przynudnawym wstępie może przejdę do sedna.  Już dawno nie było pazurków, więc dzisiaj kilka zdjęć, a przy okazji pokażę Wam, że chińskie lakiery są całkiem niezłe.


   Na pazurkach siostry jedna z popularniejszych chińskich hybryd- Elite99 o numerze 1543(Rosy Brown). Lakier jest średnio gęsty, nie spływa, dobrze współpracuje z rożnymi bazami i topami. Nie mam z nim żadnego problemu, odmacza się w acetonie i odchodzi calym płatem, a resztki wystarczy delikatnie zeskrobać.

Krycie świetne po dwóch cienkich warstwach, bez żadnych prześwitów i nierówności.
Na paznokciach serdecznych prosty wzorek sweterkowy. Całość klasycznie, prosto, czyli tak, jak było w planie.


Zamówiłam jeszcze kilka lakierów, więc będę testować, jak się zachowują. Nie było żadnego uczulenia ani u siostry, ani u mnie, więc jak widac chińska hybryda nie gryzie:)

Kupujecie lakiery na Alie? Coś konkretnego polecacie?:)

12 komentarzy:

  1. Piękny kolorek :) Super, że ten się sprawdził i nie wywołał żadnego uczulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jak dla mnie super - i jeszcze ten efekt sweterka !
    Jednak ja wolę inny kształt paznokci :)
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku prześliczne paznokcie! *.*
    Zapraszam ;** http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor lakieru i ten wzorek również super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny kolor *-* Nie tego się spodziewałam widząc w tytule "Rosy Brown" ale jest piękniejszy od moich oczekiwań *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatni kupiłam tanie hybrydy na allegro (tylko kolory, bo jednak bazy i topu bym się bała, wolę używać czegoś droższego) i nie jestem niestety zadowolona, szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o tych, bo bym pewnie się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki specyficzny kolor, ale bardzo ładny :) nie każdemu chyba będzie pasował, ale z Twoją karnacją bardzo ładnie się zgrywa :) i wzorek również prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt , bardzo podoba mi się ten brąz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek!Mam parę kolorków z Elite99 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy z alli robię często, ale lakierów nigdy nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)