wtorek, 21 marca 2017

Beauty Face- Kolagenowe płatki pod oczy

Muszę przyznać, że ostatnie dni są mocno stresujące, a przez to stan mojej skóry z dnia na dzień się pogarsza. Aż strach spojrzeć w lustro. Cierpi nie tylko cera, ale również oczy, a cienie pod oczami i opuchlizna towarzyszą mi niemal cały czas. Kilka dni temu miałam okazję użyć po raz pierwszy płatków po oczy i przekonałam się, czy jest się czym zachwycać.

Beauty Face
Kolagenowe płatki pod oczy przeciw cieniom i opuchliźnie
 cena: 12zł(promocja 6.99zł- tutaj)


 Malutkie, niepozorne opakowanie zawiera kolagenowe płatki zanurzone w płynie. Są dobrze zabezpieczone i leżą na plastikowej podkładce, która zapewnia zachowanie odpowiedniego kształtu.
Długo zastanawiałam się, kiedy ich użyć, bo nie wiedziałam, czy się nie zsuną, nie spłyną i nie będą drażniły w trakcie noszenia. Nic takiego się nie działo, nie miałam żadnych negatywnych odczuć i dyskomfortu w czasie, kiedy sobie działały.

Płatki nasączone są substancjami, których zadaniem jest poprawa wyglądu skóry pod oczami- działanie na opuchliznę i zasinienia. Szczerze mówiąc wątpiłam w nie i to bardzo, skoro już tyle produktów nie zadziałało to niby one  pomogą? Przeznaczone są dla skóry dojrzałej, ale cienka skóra pod oczami starzeje się najszybciej, więc warto już teraz serwować takie produkty. Nałożyłam płatki, które idealnie przylegały i czekałam kilkanaście minut. Mogłam spokojnie ubrać okulary i nic się nie działo, więc zajęłam się kilkoma sprawami. W tym czasie czułam, jak płatki delikatnie wysychają, a po ich zdjęciu byłam w szoku. Skóra jakby odżyła- 'worki pod oczami' stały się mniej widoczne, a cienie jakby dużo jaśniejsze. Gdybym mocno w nie wierzyła pomyślałaby, że to efekt placebo. Na prawdę efekt mnie zaskoczył, bo nie spodziewałam się, że te kilkanaście minut może tak poprawić wygląd skóry.


Zakochałam się w nich. Szkoda, że po zdjęciu wyschły(i zmieniły barwę na żółtą, co widać na zdjęciu niżej), bo zostało troszkę płynu w opakowaniu i liczyłam na to, że włożę je do lodówki i użyję kolejnego dnia.

Z czystym sumieniem polecam, sama na pewno się w nie zaopatrzę.

5 komentarzy:

  1. Po użyciu wyglądają okropnie...ale warto je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze tak jest z płatkami, są na jeden raz a płyn możesz wetrzeć nie tylko w okolicę oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się ciekawie. Szczególnie przemawia do mnie to, że redukują cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)