niedziela, 5 lutego 2017

Zapachowa niedziela: YC Honey Clementine

 Hej. Czy Wasza niedziela też tak szybko zleciała? U mnie pogoda aż zachęcała do spędzenia całego dnia w łóżku, ale na szczęście opanowałam się i zrobiłam wszystko, co zaplanowałam. Dodatkowym uziemiaczem był już tradycyjnie zapach :)
 
 dostępny na goodies.pl

 Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkiego miodu z cytrusową rozkoszą odświeżającej pomarańczy.
Szukacie czegoś słodkiego, trochę wpadającego w klimat świąt, a jednak ze świeżym akcentem? Taki właśnie jest ten wosk. Najpierw mocno mandarynkowy, a po chwili słodszy zapach miodu. Połączenie cudowne i roztaczające aurę ciepła i spokoju. Super jest to, że nie staje się męczący i mdły. Jego intensywność cały czas pozostaje taka sama. Bardzo mi się spodobał :)

8 komentarzy:

  1. Co to musi być za zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego wariantu zapachowego, ale te mandarynki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie. Sam miód byłby za słodki, ale orzeźwienie mandarynki jest fajnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten zapach, ponieważ słodycz jest tu fajnie przełamana i zapach nie jest mdły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi super pachnieć, sam wygląd kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jestem ciekawa zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)