niedziela, 19 lutego 2017

Zapachowa niedziela : YC Autumn Night

 Tak bardzo nie chcę wracać. Czemu ten czas tak szybko mija? Patrzę na swój plan i błagam, żeby magicznie się zmienił, bo moje ukochane łóżeczko zobaczę w tym semestrze może 3 razy :( Dzisiaj mocno leniwy dzień, a na dobranoc oczywiście nowy zapach :)

 dostępny na goodies.pl

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami.
 Jeden z intensywniejszych zapachów, jakie miałam. Nastrojowy, klimatyczny, męski, ale niekoniecznie taki, jak lubię. drzewne nuty w połączeniu z lawenda dają mieszankę specyficzną i chyba nie każdemu się spodoba. Z jednej strony jesienny las, mokre liście, a z drugiej mdła lawenda. Brakuje mi tu czegoś, co orzeźwiłoby ten zapach. Nie zachwycił mnie i nie wiem, czy zapalę go po raz kolejny. Nie jest jakiś przykry, ale szału też nie ma.

6 komentarzy:

  1. O kurcze a kusił mnie bardzo, ale faktycznie lawenda z drzewnymi nutami nie musi być szałowa. SAma nie wiem czy by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie bym sprawdziła jakie wywarł by na mnie wrażenie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie mój zapach :( Mam, ale nie odpalam, bo na sucho już się nie polubiliśmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj...myślałam, to coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, czy by mi się spodobał, bo jednak zapachy postrzegamy bardzo indywidualnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)