piątek, 17 lutego 2017

Joanna- Bananowy żel pod prysznic

 Macie czasami tak, że na widok jakiegoś owocu cieknie Wam ślinka? Ja tak mam w przypadku bananów. Wszystko, co ma z nimi związek odbieram pozytywnie. Banan w każdej postaci. Nie wiem, skąd się to wzięło, bo od zawsze je lubiłam, ale dopiero w ostatnich latach dosłownie je pokochałam. 
Nic więc dziwnego, że widząc bananowy żel byłam przekonana, że to będzie mój ulubieniec.

 Joanna 
Naturia Żel pod prysznic- banan
 cena/pojemność: ok 6zł/300ml



 Żel długo stal na półce i kusił. Ciągle miałam ochotę go otworzyć, ale byłam dzielna- moje postanowienie nie otwierania entej butelki żelu zwyciężyło i jestem z tego bardzo dumna. W końcu doczekał się swojego dnia. 
Zamknięty w sporem butelce żel to wydatek ok 6zł, więc jest to żel z niższej półki cenowej. Nie oznacza to jednak, że trzeba go skreślać. Zdecydowanie nie. Przezroczysta butelka zatrzask i żółty płyn pozwalają kontrolować zużycie, a nawet ja, nie byłam w stanie wylać pół butelki na raz. Nawet niewielka ilość pieni się na tyle, że spokojnie wystarcza na umycie ciała, a jeszcze ta moc zapachu.
 
I tym cudownie mega pachnącym zapachem skradł moje serce. Ummm każda kąpiel z nim to dosłownie wspaniałe przeżycia i cudowny relaks. Nawet nie wiedziałam, że żel pod prysznic może tak bardzo poprawić humor. Dodam, że nie mam żadnych zastrzeżeń co do niego i nie była to ostatnia moja butelka.
Po raz kolejny firma Joanna urzekła mnie produktem. Gdyby nie fakt, że w zapasie mam jeszcze kilka butelek żeli pod prysznic na pewno od razu bym po niego poleciała. to jeszcze nic straconego. Zaraz po ich skończeniu zrobię spore zakupy. Na pierwszym miejscu oczywiście zapach bananowy, ale wypatrzyłam tez kilka innych mocno owocowych, które wpadną do koszyka :)

15 komentarzy:

  1. Ooo bananowy żel mniam ! Gdybym nie miała ( tak jak Ty ;P ) zapasów żeli to na pewno byhm sięgnęła po niego ! Jak już uszczuplę to na pewno kupię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przyjaciółka uwielbia bananowe kosmetyki, więc będę o nim pamiętać. Fajna opcja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi być obłędny (ja mam maskę bananową Kallos i tam ten banan jest bardzo wyczuwalny), ale ja wolę żele z Dove i jakoś nie śpieszno mi ich zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapach bananów, ale żelu pod prysznic o tym zapachu nigdy wcześniej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego żelu nie widziałam wcześniej. Zapach na pewno świetny. Co do żeli, to jeszcze nie znalazłam takiego, który miałby inne działanie niż mycie. Nie wiem czy po prostu tego nie zauważam, czy jeszcze nie znalazłam ideału. W każdym bądź razie polecam kakaowy z Ziaji! Piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! O takim żelu nawet nie wiedziałam. Chyba kupię od razu zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię żele i peelingi Joanny ale też mam spore zapasy żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak z czekoladą :D Ostatnio zakupiłam dużą butelkę o zapachu croissanta i czekolady. Cudowna :) Jestem ciekawa jak pachnie ten żel bananowy.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie od jakiegoś czasu, ale mam teraz kilka żeli balea w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam wszystko co bananowe, jak tylko skończę wszystkie otwarte żele, skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sobie wyobrażam ten przesłodki zapach <3 Co jak co, ale bardzo cenię walory zapachowe kosmetyków, a obecnie moim ulubionym jest waniliowy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj miałam go <3 Przepiękny zapach! Aż nie chciałam wychodzić z łazienki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)