wtorek, 14 lutego 2017

Efektima- maski do rąk i stóp mani i pedi-spa

 Witajcie. Dzisiejszy post piszę ledwo stukając o klawiaturę. Moje ręce są jedna wielką raną, popękane, zaczerwienione, suche i mocno bolesne. Nie mam pojęcia, czy to wina całego dnia w rękawiczkach i wilgotnym środowisku, czy też uczulenie, ale boooli. Szukam sposobu, żeby to zlikwidować, ale na razie nic nie pomaga. Buszując po folderach znalazłam zdjęcia masek, które testowałam jakiś czas temu i długo zastanawiałam się, czy pisać o nich.

 cena: ok 15zł

  cena: ok 15zł



 Olbrzymie rękawice nasączone białą substancją. Początkowo myślałam-super, założę, wezmę książkę i będę siedzieć. Nie da się. Płynu jest tak dużo, że prawie się wylewa, więc chcąc nie chcąc siedziałam w niewygodnej pozycji z rękami w dol, oglądając filmy. Po użyciu dłonie były rzeczywiście miękkie i gładkie, ale trwało to tylko kilka godzin.
 

Skarpety były już wygodniejsze, bo mogłam swobodnie siedzieć, chociaż ich rozmiar również imponujący. Trochę mniej nasączone płynem, ale to nie przeszkodziło mu w wylaniu się na łózko-nawet nie wiem, kiedy. Skóra owszem była nawilżona, elastyczna i gładka, ale już rano po efekcie nie było śladu.
Pomysł na te produkty jest świetny, ale według mnie wymaga jeszcze dopracowania. Rękawice na dłonie są olbrzymie i bardzo sztywne, więc ciężko z nimi wysiedzieć. Oba produkty są zbyt mocno nasączone przez co unieruchomiły mnie na kilkadziesiąt minut- ze skarpetek podczas siedzenia wylał mi się płyn, a siedzenie w rękawicach z rękami w dół tez nie było najwygodniejsze. Nie mam zastrzeżeń co do zapachów. Działanie jest, ale niestety krótkotrwałe. Mimo wykonywanych wcześniej peelingów już drugiego dnia nie czułam efektów zabiegu.

Rozczarowałam się mocno, bo nastawiłam się na super działanie nawilżające, a tu takie rozczarowanie.

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałem, że mają i takie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio miałam podobne skarpetki, również żadnych efektów. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem różne produkty różnie działają na organizm różnych osób, więc my żadnego nie przekreślamy :)

      Usuń
  4. Mam od nich sól do stóp, jeszcze nie użyta. Ale widać te produkty zdecydowanie nie sprostają wymaganiom moich stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że działanie jest krótkotrwałe ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy taką formę aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam je również... Mam bardzo podobne zdanie... Efektów nie widziałam zbytnio dużych i na ten moment wiem, że bym do nich nie wróciła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda...myślałam, że wyjdzie z tego coś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że efekt nie utrzymuje dłużej ;/ U mnie najlepiej sprawdza się olej kokosowy + bawełniane rękawiczki np podczas oglądanie filmu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)