środa, 8 lutego 2017

#2 Przegląd programów tv

 Wspominałam już, że sesja to najlepszy czas na nadrabianie zaległości. Sama dosłownie robiłam wszystko, żeby tylko odkładać naukę, a na kolejny egzamin jestem totalnie nieprzygotowana. Ale za to sporo pooglądałam :)
Dzisiaj mam dla Was przegląd kilku programów tv. Nie są one jakieś super nowe, ale za to takie, które obejrzałam dosłownie w całości- od odcinka do odcinka.


1. "Perfekcyjna Pani Domu"

Uwielbiam Małgosię Rozenek! Jest mega pozytywna osoba, a jej uśmiech jest obłędny-kupiła mnie tym. Kilka odcinków obejrzałam przypadkiem w tv, później nadrobiłam calutkie 5 sezonów. Sam program to sporo porad, z których korzystam ciągle. Niby proste rzeczy, a jednak przydatne. Zawsze czekałam na finał i obstawiałam, który z bohaterów wygra;) Do tego lubiłam oglądać olbrzymie zmiany w ich domach.

2. "Shopping Quenn"

Program, który zaczęłam oglądać równie przypadkowo, a wciągnęła mnie w niego mama i siostry. Kilka razy siedziałyśmy i z zainteresowaniem patrzyłyśmy, jak dziewczyny mierzą się z tematem stylizacji. Całkiem fajny program. Mnie jako modowe beztalencie zainteresował, chociaż niektórych stylizacji zupełnie 'nie czułam', a większości po prostu bym nie założyła:) I jeszcze jedno, jakoś pierwszy sezon i Sara Boruc mnie bardziej przekonały niż dwa kolejne i Joanna Horodyńska.

3. "Celebrity Salon"

Program, na który trafiłam dzięki gazecie Hebe, w której wywiadu udzielił Leszek Stanek. Od razu wygooglowałam i takim sposobem obejrzałam wszystkie odcinki. Szkoda, że było ich tak mało, bo gwiazdy całkiem nieźle radziły sobie w roli kosmetyczek. szczególnie milo mi się patrzyło na Mikołaja Krawczyka, który kilka razy mnie pozytywnie zaskoczył swoim zaangażowaniem i wyczuciem.

4."Projekt Lady"

Znowu Rozenek:) Tak, to przez nią go oglądałam. I już nie mogę doczekać się drugiego sezonu, bo Małgosia co jakiś czas zdradza na insta zdjęcia z planu;) Program ciekawy, a szczególnie przemiany dziewczyn. Pełen szacunek, że się odważyły, spróbowały, a część z nich zmieniła się w damy. warto obejrzeć.

5. "Beauty Inspektor"

Kontrola salonów urody. Coś dla mnie. Podobało mi się zaglądanie 'za kulisy' pracy w salonie, wprowadzanie zmian, pokazywanie, jak ulepszyć ofertę i zadbać o klienta. Zdecydowanie dla osób związanych z branżą program warty obejrzenia. Wiadomo, wszystkiego nam nie pokażą, ale samo wytknięcie błędów pomaga i na długo zostaje w pamięci. Do tego prowadząca Kalina Ben Sira jest chodzącą skarbnicą wiedzy kosmetycznej.

    Wiem, nie zdradziłam Wam szczegółów, bo to tak, jak z filmem. Im więcej się o nim wie, tym mniej chce się go obejrzeć. Jeśli znajdziecie wolną chwilę obejrzyjcie przynajmniej po jednym odcinku, może i Was coś zainteresuje?:)

9 komentarzy:

  1. Nr 3 mnie zaciekawił, może sobie zobaczę jak będzie na Playerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam 1, 2 i 4 i z tych propozycji chyba najbardziej lubię Perfekcyjną Panią domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja nie oglądam żadnego z tych programów, kiedyś zerknęłam na Perfekcyjną Panią Domu ale teraz w ogóle prawie nic nie oglądam

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt Lady był super, również czekam na 2 sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkich tych programów oglądamy tylko Perfekcyjną Panią Domu oraz Shopping Queen. Ostatnio polubiliśmy nowy kanał telewizyjny w naszej kablówce, którego wcześniej (olaboga!) nie było - HGTV, na którym jest mnóstwo programów o remontowaniu i dekorowaniu domów oraz urządzaniu ogrodów (nie, ne mamy ani domku jednorodzinnego ani ogrodu) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę nadrobić zaległości, jestem ciekawa ostatniego programu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko oglądam takie programy, wolę seriale. Z tej listy zaciekawił mnie Beauty Inspektor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie odeszłam od oglądania tego typu programów w TV, gdy jakiś tego typu przypadkowo "przelotem" widzę sama sobie się dziwię że mogłam to wcześniej, co prawda raz na jakiś czas oglądać :D Ale zawsze to lepsza alternatywa dla trudnych spraw idt :D Co do omawianych przez Ciebie zaciekawił mnie jedynie ostatni, który będę musiała w wolnej chwili obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)