wtorek, 3 stycznia 2017

Podsumowanie 2016/Plany na 2017

Witajcie:) Nie miałam okazji złożenia Wam życzeń Noworocznych, więc od tego zacznę- oby ten rok był dobry(lub lepszy) i żeby noworoczne postanowienia chociaż w połowie zostały zrealizowane :)
Znalezione obrazy dla zapytania 2016/2017

Przejdę może do podsumowania zeszłego roku, który był dobrym rokiem. 

*Ten rok zamknęłam zmianą grafiki zarówno na blogu, jak i na facebooku. Wyszło tak, jak chciałam - prosto i na temat.

* W 2016 roku napisałam 225 postów, z czego jestem dumna, bo to najwięcej odkąd piszę bloga.

*Zorganizowałam kilka konkursów, dzięki którym przybyło kilku czytelników bloga- na chwilę obecną 756. Na faceboku jest Was już 1106 za co ogromnie dziękuję :*

*Kilkakrotnie spotkałam się z cudownymi ludźmi na spotkaniach blogerskich, a jednego z nich byłam współorganizatorką.

*Jeśli chodzi o tematykę bloga początkowo trzymałam się plany i niedziele pozostawiałam dla zapachów- ze względu na beznadziejne podejście do blogerów i niedocenianie ich czasu musiałam robić przerwy- nie wiem, jak będzie w tym roku. Posty starałam się pisać w miarę regularnie, ale nic na siłę.

* Na pewno zostaną posty dot. manicure hybrydowego, bo cieszą się one dużym zainteresowaniem.

*Kwestia życia prywatnego - no cóż, kontynuacja nauki na kosmetologii, kierunku wymarzonym i znienawidzonej uczelni nie wpłynęły na mnie specjalnie kojąco. Poznałam wielu nowych ludzi. Praca w cudownym miejscu z jeszcze wspanialszymi ludźmi dała mi olbrzymią satysfakcję i przyniosła ogrom wiedzy. W dodatku mogłam robić, to co lubię i już wiem, że to jeden z moich planów na przyszłość. Kilka przeprowadzek w ciągu roku, kilka niespełnionych marzeń, ale i kilka, które udało się zrealizować- m,in ostatnie szkolenie z Indigo i tym oto akcentem kończę tę część.

Nowy rok= nowe plany

* Po pierwsze mniej prywaty na blogu. Zdecydowałam, że będzie tu mniej streszczeń mojego życia. Dorosłam do momentu, kiedy trzeba oddzielić bloga od życia prywatnego. Blog jest moją pasją, odskocznią, miejscem, które kocham, ale w pewnym momencie trzeba też skupić się na sobie i bliskich i zasłonić, żeby sąsiedzi nie podglądali. No dobra, żartuję ;)  Po prostu przyszedł moment, kiedy zaczynam cenić swoją prywatność, co nie oznacza, że będą suche recenzje i nic poza tym.

*Chcę przeznaczyć więcej czasu dla siebie- na relaks, maseczki, spokojne testowanie, odpoczynek.
Tutaj dochodzi plan przeczytania min. 10 książek- nie stawiam sobie plany 12(jedna w miesiącu) lub więcej, bo wiem, że przyjdą sesje, egzaminy, być może praca i tego czasu dosłownie zabraknie.

*Życie prywatne potoczy się tak, jak być może jest mi pisane :) Na pewno będę inwestowała w swój rozwój i korzystała z możliwości szkoleń i kursów, o ile pozwolą na to fundusze.

*Na blogu postaram się bywać częściej i częściej dla Was pisać. Jak wspomniałam na pewno pozostanie tematyka hybryd, na pewno też recenzje. Zastanawiam się, czy wprowadzać serię z filmami lub książkami z ostatnich 2 miesięcy? Myślałam też o serii zakupowo-przesyłkowej i powrocie do denek, ale nie wiem, czy takie tematy by Was interesowały?

*Pojawią się na pewno konkursy, w planach mam też zrobienie kilku wishlist :)


Myślę, że na tym mogę zakończyć podsumowanie.
Napiszcie proszę, o czym oprócz recenzji chcielibyście poczytać :)
Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. Ciekawy rok był u Ciebie :) U mnie trochę mniej intensywny
    A u mnie do wygrania wybrany wosk YC jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. serie z filmami i książkami zdecydowanie tak! To jedne z moich ulubionych postów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię posty podsumowujące, jak nowości czy denka. To takie szybkie mini recenzje i zawsze znaleźć w nich można linki do starszych recenzji, które mogły umknąć. Chętnie poczytam też o książkach i filmach, więc jestem jak najbardziej za wprowadzeniem tej tematyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)