czwartek, 5 stycznia 2017

Kozmetika Afrodita- żel do usuwania skórek

 Zadbane dłonie to przede wszystkim gładka skóra, jednolity koloryt i brak zrogowaceń, ale nie tylko. Żyjemy w takich czasach, że teraz świadczą o tym również piękne paznokcie i idealnie wykonany manicure, a żeby wszystko wyglądało idealnie niezbędne jest zadbanie o skórki- ich pielęgnacja i usuwanie. O tym, ile jest za i przeciw pisałam już kiedyś przy okazji recenzji preparatu Eveline
Jeszcze do niedawna uważałam, że moje skórki są w taki stanie, że nie ma szans, żebym ich nie wycinała przynajmniej co 3 tygodnie. Minęły ponad 2 miesiące odkąd ich nie wycinałam- czyli da się, są na to sposoby.

Dzisiaj jednak chciałabym Wam pokazać preparat, który poznałam kilka lat temu podczas zajęć, a do którego wróciłam pół roku temu.

Kozmetika Afrodita
Żel do usuwania skórek
cena/pojemność: 34-37zł/50ml
 (wyłącznie w hurtowniach kosmetycznych)

Preparat należy do produktów profesjonalnych. Z tego względu znaleźć go można wyłącznie w hurtowniach kosmetycznych i to nie wszystkich. Sama szukałam go bardzo długo, bo w okolicy nigdzie nie było-zamawianie przez internet wiąże się z dodatkowym kosztem(ok 10zł), a cena tego cuda nie jest najniższa. Jednak biorąc od uwagę jego wydajność są to śmieszne pieniądze.

Preparat zamknięty w różowej buteleczce z otworem ułatwiającym aplikację. Buteleczka jest tak skonstruowana, że spokojnie możemy śledzić stopień zużycia przezroczystego żelu. Formuła jest rzadka, ale nie spływa, bardzo dobrze się rozprowadza i szybko działa. Już po chwili skórki narastające na płytkę są zmiękczone na tyle, że bez problemu można je odsunąć kopytkiem, a część z nich rozpuszcza się.
Preparat świetnie radzi sobie z problematycznymi skórkami- grubymi, twardymi, daleko narastającymi. Zdecydowanie ułatwia i przyspiesza pracę. Polecam szczególnie osobom, które często wykonują manicure i potrzebują idealnego rozwiązania. Możecie używać go również w domu. Pytanie tylko czy potrzebujecie takiej sporej buteleczki ? Niestety występuje on jedynie w tej pojemności.

A wy czego używacie? Podejrzewam, że padnie kilka odpowiedzi- Sally Hansen- znam, sprawdziłam, a jednak Afrodita wygrywa. :)

14 komentarzy:

  1. Widziałam go w salonie kosmetycznym :) Ja używam tego z Sally Hansen i jest przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nawet marki, ale bardzo mnie zaciekawiłas.
    Tak więc chętnie wypróbuje.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. Lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam z SH i na razie nie planuję zmian ;D hihi buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie doskonale sprawdza się żel z Sally Hansen:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Sally Hansen, aczkolwiek na kursie kosmetycznym pani polecała nam właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rzadko używam takich produktów. Ten ma bardzo ładną buteleczkę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kosmetyk i chętnie byśmy go kupili, ale rzadko robimy zakupy online ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktu, ale chciałabym wypróbować:)
    Ja mam żel do usuwania skórek z Wibo w takim niebieskim opakowaniu, ale muszę się przyznać, ze zapominam go używać i kompletnie nie wiem czy się sprawdza.Muszę to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam go na samym początku do momentu aż poznałam SH, a później ten żel- niebo a ziemia :)

      Usuń
  11. Ja używam żelu Sally Hansen i świetnie się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to coś dla mnie chyba, zawsze wycinam skórki, ale wyglądają taaaaaaaaaak tragicznie, że muszę cos z tym zrobić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)