środa, 18 stycznia 2017

Hybrydy#39 Semilac 059

Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo szybki post i chciałam Wam pokazać, jak cudownie wygląda efekt syrenki na wszystkich paznokciach.
Do niedawna uważałam, że wszystkie to już przesada, więc zawsze, kiedy mama wymyślała, więcej błyskotek, odradzałam jej. A tu proszę- jednak można :) 
  

Na pazurkach Semilac 059-French Lilac. Wybierając ten kolor, sugerowałam się zdjęciami z internetu i liczyłam na bardziej fioletowy i intensywniejszy odcień. Kiedy już do mnie dotarł, okazał się mocno rozbielony, ale tym samym podbił serce nie tylko mojej mamy. 


Nie dodawałam nic więcej, bo nie chciałam przesadzić, myślę, że efekt sam w sobie jest uroczy. Ciekawa jestem, czy na długich paznokciach byłby taki sam, czy nawet lepszy?



Co myślicie o takiej kombinacji? Często dodajecie więcej błysku, czy klasycznie zostajecie, przy 1-2 paznokciach?:)

4 komentarze:

  1. Ja lubię syrenkę na wszystkich paznokciach.Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! Też szukałam czegoś w lila tonacji dla Mamy, ale w końcu wybrałam heather grey:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)