poniedziałek, 9 stycznia 2017

Hybrydy#38 Semilac 141, Bling 01

Kilka dni temu skróciłam swoje pazurki do minimum, dosłownie do zera i tak mnie naszło na przeglądanie zdjęć. Znalazłam swoje, robione jeszcze w listopadzie. 
Szarość zdecydowanie była moim kolorem w tym czasie.

Postawiłam na mój ulubiony kolor Semilac Lady in Grey-141 i Bling 01.Do tego biel i wzorek znany Wam z facebooka. :) Przyznam, że czułam się w tych kolorach bardzo dobrze.




Koleżance tak się spodobały, że wymyśliła sobie identyczne. Poniżej ta sama wersja kolorystyczna na krótkich pazurkach.



Lubicie czasami trochę zabawy na paznokciach?:)

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie odcienie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aleeeeee fajneeeeee! :D ja też takie chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne. Naprawde świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :D Bardzo fajne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szarość na paznokciach ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarości są cudowne w takim okresie jak teraz ;), ale u mnie na paznokciach czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno kolorystyka jak i wzorek wyglądają fajnie na krótkich i na długich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten wzorek! a szarość cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wykonany manicure, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szarość !! :) Świetny pomysł na paznokcie :) Zapraszam do siebie chociaż ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie urocze! No i bardzo lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stawiam na szarości głównie jesienią i zimą. Chociaż wczoraj zdecydowałam się na lakier termiczny z Em nail. Chyba tęsknię już za wiosną i słońcem- taki żywy manicure bardzo mi odpowiada!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)