środa, 26 kwietnia 2017

NOU-Secret Blanc woda perfumowana

Wielkimi krokami zbliża się 'gorący okres na uczelni' i przeraża mnie moja totalna dezorganizacja i brak czasu na cokolwiek. Szczerze mówiąc, nie wiem, gdzie ten czas mi umyka, bo ograniczyłam sprawy mniej ważne do minimum, a i tak nie mogę się wyrobić. Dlatego dzisiaj bardzo krótko o wodzie perfumowanej, której używam od jakiegoś czasu.

NOU
Secret Blanc
 Woda perfumowana NOU Secret Blanc w pierwszym momencie oszołamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach opatula piżmem, paczulą i bobem tonka.
Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo
 cena/pojemność: 60zł/50ml

wtorek, 25 kwietnia 2017

Relacja ze spotkania- 8.04.2017

Witajcie. Tak się złożyło, że do tej pory nie miałam okazji napisać Wam o spotkaniu, na którym byłam jeszcze początkiem kwietnia. Zorganizowały je Sylwia i Gabi, za co serdecznie dziękuję. Spotkałyśmy się w Maffinkarni Rzeszowskiej, którą zdążyłam już kilkakrotnie odwiedzić i wiedziałam, że jest to świetne miejsce, żeby odpocząć, poplotkować i przy okazji zjeść pyszne maffinki.


piątek, 21 kwietnia 2017

Hybrydy#42 Victoria Vynn pyłek nr 22 Chromatic Holo

Widzę, że posty dotyczące propozycji pazurkowych cieszą się największą popularnością, więc postaram się częściej je dodawać. Mam kilka przygotowanych postów, więc spodziewajcie się ich w najbliższym czasie.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z pyłków firmy Victoria Vynn, czyli pyłek Chromatic Holo No 22.



czwartek, 20 kwietnia 2017

Bell- Secret Garden lakiery do paznokci

Jak ja dawno nie używałam zwykłych lakierów. Już nie pamiętałam nawet, jak to jest:) W kolejnej edycji Boxa Only- You znalazłam najnowszą kolekcję lakierów Bell, które od razu skusiły mnie kolorami.

 Bell
Secret Garden lakiery do paznokcie
 Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości  i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.

 cena: 6.99zł

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Beauty Face- Zabieg na stopy

Witajcie, jak tam święta? Mam nadzieję, że brzuszki napełniacie i wszyscy mówicie"Nic już nie wcisnę...No może serniczka". Ja wczoraj trzymałam się dzielnie przez większość dnia, ale po południu, przy całej rodzince aż ślinka ciekła na te pyszności i odpuściłam :) Powoli trzeba wracać do normy, a przy okazji zadbać o siebie i swoje stópki.
Dzisiaj przygotowałam dla Was post dotyczący zabiegu na stopy, który można wykonać w domu.

Beauty Face
Dwuetapowy zabieg do stóp "Delikatność i miękkość"

 cena: 16.90zł

środa, 12 kwietnia 2017

AA- krem-korektor pod oczy

Odkąd wypracowałam sobie schemat porannego wstawania i wykonywania pewnych czynności po kolei, dużo łatwiej jest mi pamiętać o codziennym stosowaniu kremu pod oczy. Od kilku miesięcy stosuję krem, który stworzony jest pod makijaż. 
AA Cosmetics Hydro Algi RóżoweKrem - korektor pod oczy

cena/pojemność: 19zł/15ml

wtorek, 11 kwietnia 2017

Beauty Face- Zabieg z kwasami AHA

U mnie dzisiaj kolejna maska w płacie. Tym razem jest to zabieg nie tylko na twarz, ale też na szyję i dekolt.

 Beauty Face
2 etapowy zabieg "Efekt peelingu" z kwasami AHA

 cena: 16.90zł

sobota, 8 kwietnia 2017

Delia- porównanie tuszy do rzęs

Chyba nie znam dziewczyny, czy kobiety, która nie marzy o pięknych, długich rzęsach. Na rynku mamy olbrzymi wybór tuszy. Od tych za grosze po te za prawie tysiące. Sama najczęściej sięgam po te z niższej półki, bo uważam, że wcale nie są gorsze. Mam już kilka perełek za grosze, a dzisiaj przedstawię Wam kilka tuszy, które testowałam już jakiś czas temu. 
   
   Wszystkie w ślicznych metalicznych opakowaniach. Wyglądają stylowo, elegancko i aż kusi, żeby mieć je wszystkie. Tusze według mnie różnią się głównie rodzajami szczoteczek(o tym niżej). Konsystencja jest podoba chociaż miałam wrażenie, że najbardziej ‘ciągliwa’ jest wersja arganowa, a najrzadsza w wersji podkręcającej.
    
   Opiszę je w kolejności, w jakiej używałam. Nie chciałam otwierać wszystkich, bo po co je wysuszać, skoro nie jestem w stanie ich zużyć? A przy okazji miałam czas dokładnie przetestować i porównać.

 cena: 15.90zł

czwartek, 6 kwietnia 2017

The Secret Soap Store-mydło arbuzowe

Czemu ten czas tak szybko leci? Dopiero był początek tygodnia. Tak wiem, powinnam się cieszyć, bo święta, bo wolne, bo zaraz po świętach długi weekend majowy. Niestety jakoś mnie to wcale nie bawi-porządki, przygotowania i nim się obejrzę czas, który miałam spędzić na odpoczynku spędzę mniej przyjemniej.

Tyle narzekania, przygotowałam dla Was dzisiaj kilka słów na temat mydełka, które wygrzebałam ostatnio z pudła i aż się dziwię, że zachowało się tak długo. Nawet nie pamiętam, ile czasu sobie leniuchowało.

The Secret Soap Store
Mydło arbuzowe
 cena: 19.99zł/100g

Niestety brak jakichkolwiek informacji dotyczących mydła. Na stronie producenta nie znalazłam zupełnie nic. Dostałam je w papierowej torebce bez żadnych etykietek.

wtorek, 4 kwietnia 2017

Oriflame- Złuszczający peeling do ciała Swedish SPA

Peelingi to produkty, które w ostatnim czasie zużywam chyba szybciej niż żele pod prysznic. Przesuszona po zimie skóra lubi pozbywać się martwych komórek naskórka, a dzięki takim zabiegom nie tylko ją wspomagamy, ale też poprawiamy mikrokrążenie i przygotowujemy na przyjęcie kolejnych kosmetyków. Dzisiaj kilka słów o peelingu, który swoje odczekał, a w tej chwili sięga już dna.

Oriflame
Złuszczający peeling do ciała Swedish SPA

Jeśli Twoja skóra potrzebuje regeneracji, zastosuj aromatyczny scrub do ciała, który wygładzi ją i nada jej cudowną miękkość. Kryształki soli i sproszkowane łupiny migdałów złuszczają naskórek, a olejek imbirowy pomaga zwalczać wolne rodniki. Nawilżający kompleks Hydracare+, olejek ze słodkich migdałów i witamina E pozostawią skórę zdrową i miłą w dotyku.

 cena/pojemność: 39.90zł/150ml

sobota, 1 kwietnia 2017

Dermika- maseczka perfekcja i oczarowanie

Uszczuplam również saszetkowe zapasy i z rozpaczą stwierdzam, że maseczek zostało, jak na lekarstwo, więc szykują się zakupy:) Jakiś czas temu wypróbowałam maseczki Dermika, które już od pierwszego użycia pokochałam. Te niepozorne maseczki działają cuda na mojej twarzy.


 cena: ok 5zł

piątek, 31 marca 2017

BeautyFace- antybakteryjny zabieg kolagenowy

Ze względu na totalny brak czasu moja pielęgnacja ostatnio bardzo kuleje. O regularnym stosowaniu peelingów i masek mogę tylko pomarzyć. No może nie do końca, bo zwyczajnie wracając do domu myślę tylko o szybkim prysznicu i łóżku, a nie siedzeniu z maską. Mam tylko nadzieję, że chociaż jutro uda mi się zrobić małe domowe SPA.
Mimo napiętego grafiku przez 3 dni udało mi się używać maski kolagenowej. Ciekawi, co o niej myślę?

BeautyFace
Antybakteryjny zabieg kolagenowy oczyszczający i zmniejszający blizny



 cena: 15.90zł( w tej chwili w promocji do kupienia <tu>)

wtorek, 28 marca 2017

Delia- matowe pomadki w płynie

Witajcie. Jest mnie tu coraz mniej, a to wszystko ze względu na sporo problemów osobistych. Nie mam zamiaru nic więcej pisać, po prostu dużo się ostatnio działo i nadal dzieje. Spróbuję nadrobić stracony czas, ale nie wiem, czy mi się uda.

Na dzisiaj przygotowałam post o moich cudeńkach do ust, z którymi nie rozstaję się od momentu, kiedy je dostałam. Niektórym są już bardzo dobrze znane.

Delia
Matowe pomadki w płynie nr 1,3,5

Splendor Audrey, Claudii, Sophii, Elizabeth, Marylin i Brigitte na Twoich ustach!

  • Gwarantuje intensywnie matowy efekt.
  • Jest bardzo trwała, utrzymuje się na ustach do kilku godzin - bez poprawiania!
  • NIE ZOSTAWIA ŚLADÓW! 
  • Nie wysusza ust.
  • Ma oryginalne, stylowe opakowanie - doskonały drobiazg do torebki!
  • Ma przyjemny, delikatny zapach.
  • Twój ulubiony kolor nie jest oznaczony zwykły numerkiem, ale imieniem jednej ze światowych ikon stylu - już nigdy się nie pomylisz :)
  • cena: ok 13zł

czwartek, 23 marca 2017

Hybrydy#41 Victoria Vynn 025, pyłek nr 13

 Już dawno nie było na blogu hybryd. Ostatnio miałam sporą, bo ponad 3 tygodniową przerwę w malowaniu i w tym czasie zdążyłam zapuścić pazurki na całkiem fajną długość.
Dotarła do mnie paczka z lakierami Victoria Vynn i mimo kilku wizji, miałam spory problem z podjęciem decyzji, co by tu zmalować.
 
Tęskniłam za czerwienią, więc postanowiłam nie kombinować za bardzo. Początkowo miało być klasycznie, ale pyłki tak kusiły, że nie wytrzymałam.

wtorek, 21 marca 2017

Beauty Face- Kolagenowe płatki pod oczy

Muszę przyznać, że ostatnie dni są mocno stresujące, a przez to stan mojej skóry z dnia na dzień się pogarsza. Aż strach spojrzeć w lustro. Cierpi nie tylko cera, ale również oczy, a cienie pod oczami i opuchlizna towarzyszą mi niemal cały czas. Kilka dni temu miałam okazję użyć po raz pierwszy płatków po oczy i przekonałam się, czy jest się czym zachwycać.

Beauty Face
Kolagenowe płatki pod oczy przeciw cieniom i opuchliźnie
 cena: 12zł(promocja 6.99zł- tutaj)

czwartek, 16 marca 2017

Biovax- Oleo-krem Caviar

Kilka tygodni temu podczas porządków zauważyłam, że powoli wykańczam swoje zapasy kosmetyków, z czego jestem bardzo zadowolona. Doszłam do wniosku, że najwięcej mam produktów do włosów, bo kilka sztuk. Wygrzebałam wtedy produkt, który dostałam jakiś czas temu, przyszła pora, żeby sprawdzić, jak sobie radzi.


 Biovax
Oleo-krem Caviar
 cena/pojemność: ok.19zł/125ml


wtorek, 14 marca 2017

Chińska maska- Pig nose

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam na blogach recenzje tych masek nie byłam przekonana. Później kilka znanych mi osób ją poleciło, więc automatycznie wrzuciłam do koszyka na Alie i czekałam niecierpliwie. Tak wiem, ryzyko chińskich kosmetyków, podrażnienia, uczulenia itd. Wypróbowałam i nadal żyję:)

Trójstopniowa maska
Pig nose

Cały zabieg ma na celu przygotowanie skóry, oczyszczenie nosa z zaskórników, zamknięcie porów i złagodzenie ewentualnych podrażnień. Za maskę zapłaciłam ok 3zł -link nieaktywny.

poniedziałek, 13 marca 2017

wyniki konkursu

Witajcie. Bardzo Was przepraszam za takie opóźnienie. Nazbierało mi się trochę pilnych spraw i niektóre rzeczy musiałam odłożyć na później. Już nie przedłużam i przechodzę do konkretów, czyli wyników, na które czekacie.

 

Nagroda wędruje do:


Gratulacje, skontaktuję się z Tobą mailowo:)


A dla Was mam niespodziankę- to nie koniec konkursów. Kolejny już w drodze, być może nawet w tym tygodniu, więc czekajcie cierpliwie:)


niedziela, 12 marca 2017

Zapachowa niedziela : YC Dreamy Summer Nights

Kolejny tydzień za nami. W ostatnich dniach towarzyszył mi kolejny zapach YC. Zauważyłam, że dzięki paleniu wosków trochę humor mi się poprawia i zasypia mi się dużo przyjemniej, a poranna bieganina nie jest tak nerwowa, kiedy pokój wypełnia ładny zapach.

 dostępny na goodies.pl

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy...

Zapach słodki, przyjemny, kojący. Kojarzy mi się z romantycznym wieczorem, dobrym filmem i gorącą czekoladą. Nie wiem, skąd to skojarzenie, bo wosk ma raczej opis letni. Właściwie, gdybym go przeczytała, a później zapaliła to mogłabym to w ten sposób zinterpretować. Ma w sobie coś magicznego, może to heliotrop? Nie wiem, bo jego zapachu nie znam. Na pewno nie są to nuty drzewne, bo te na ogół mnie drażnią. Cudowny, zapach, który delikatnie otacza całe pomieszczenie.

piątek, 10 marca 2017

Bell Wanted- Długotrwały cień do powiek(czyt. brwi)

Brwi są bardzo ważnym elementem naszej twarzy. To właśnie one nadają jej wyrazu. Sprawiają, że jesteśmy odbierane pozytywnie lub wręcz przeciwnie. Nie wierzycie? Weźcie kredkę i namaluje byle jakie, choćby przerysowane brwi i sprawdźcie, jak wyglądacie. Ile razy zdarzyło się Wam patrzeć na kobietę i pomyśleć 'co jest nie tak z jej twarzą?'. Mi się to ostatnio często zdarza i nagle- aha, brwi w połowie oka/ brwi za blisko nasady/zbyt łukowate/zbyt ostre/za długie/krótkie. 
   Mogłabym tak jeszcze długo, ale nie o to chodzi. Zwłaszcza, że moje też nie są idealne(co zobaczycie na zdjęciach) i ciągle z nimi walczę. O ile po wykonaniu henny wyglądają całkiem nieźle, o tyle po kilku dniach efekt znika i wtedy do akcji wkracza miłość mojego życia. Serio, nie wiem, jak żyłam bez tego maleństwa.

Bell Wanted
Długotrwały cień do powiek No.3

 Trwałe, odporne na ścieranie cienie. Kremowa konsystencja pozwala na precyzyjną aplikację zarówno palcem, jak i pędzelkiem. Malowanie nimi to sama przyjemność. Klasyczne odcienie w matowym wydaniu nadadzą twojemu spojrzeniu tajemniczości, a makijażowi – klasy
 
Kupiłam go w Biedronce(8zł), zaraz po przeczytaniu pozytywnych opinii na jakiejś grupie. Żałuję, że wzięłam tylko jeden, bo w tej chwili wycofali je z Biedronek i w żadnej z kilkunastu już nie znalazłam. Nie wiem, czy znajdę go stacjonarnie. Ostatnio widziałam go w Rossmannie, ale inne opakowanie i niespecjalnie przyjrzałam się zawartości i konsystencji(do sprawdzenia), ale cena już ponad 15 zł, a w Hebe nawet ok 19zł

środa, 8 marca 2017

5 zmian w życiu, zrób to dla siebie

Kilkakrotnie chciałam napisać parę słów od siebie, bez opisów, bez recenzji, wyłącznie prywatnie. Myślę, że dzisiaj jest TEN dzień :)



Często zastanawiam się, ile robię dla siebie tak w 100% . Szczerze? Nie wiem, niewiele. Chociaż ciągle słyszę jaka to jestem okropna, jak nie mam czasu na pewne sprawy itd. No cóż, tak czasami bywa.
Żyjemy w takim świecie, że im bardziej staramy się oszczędzać czas, tym więcej nam go ucieka. Ciągle gdzieś biegamy, załatwiamy, stresujemy się. A gdyby tak coś zmienić? Zacząć, od prostych czynności, wprowadzić pewien harmonogram, usystematyzować niektóre sprawy.
   W tym roku postanowiłam, że zadbam o siebie i nie mam tu na myśli tylko wizerunku, ale przede wszystkim poczucia własnej wartości, nabranie dystansu do siebie i docenianie tych drobnych spraw.

Zmieniłam się, wiem o tym. Jestem teraz 'gorsza', bo zaczęłam myśleć o sobie, o tym, czego ja chcę i zaczęłam stawiać na swoim. Nie odpuszczam już tak łatwo, jeśli czegoś bardzo chcę, dążę do tego, aby to osiągnąć. Jestem i zawsze byłam uparta.

wtorek, 7 marca 2017

Life- Dwustopniowy zabieg oczyszczający

Jeszcze na wakacjach zrobiłam mały zapas saszetek i wtedy właśnie po raz pierwszy w moje ręce wpadły dwustopniowe zabiegi Life, które znajdziecie wyłączę w SPP. W tej chwili nie pamiętam ceny regularnej, wiem, że dałam ok 5zł i bardzo często w takiej promocji są, albo w promocji 1+1/2+1. Warto ich poszukać, bo to ciekawe produkty za niewielką cenę.
Dzisiaj właśnie o jednym z nich.

Life
Dwustopniowy zabieg oczyszczający


piątek, 3 marca 2017

Hybrydy#40 Elite99 1543(Rosy Brown)

Temat zakupów na Aliexpress jest ostatnio mocno poruszany, a ludzie dzielą się na dwie, albo nawet trzy grupy. Są zwolennicy, przeciwnicy i grupa 'chcesz to kupuj, nie to nie'. Należę do tej trzeciej i kupuję, jeśli chcę. Moja sprawa. Wiem, jakie ryzyko niesie ze sobą kupowanie z Chin, ale nie oszukujmy się, otaczamy się milionem podróbek i chińszczyzny nawet o tym nie wiedząc. 

Po tym przynudnawym wstępie może przejdę do sedna.  Już dawno nie było pazurków, więc dzisiaj kilka zdjęć, a przy okazji pokażę Wam, że chińskie lakiery są całkiem niezłe.


   Na pazurkach siostry jedna z popularniejszych chińskich hybryd- Elite99 o numerze 1543(Rosy Brown). Lakier jest średnio gęsty, nie spływa, dobrze współpracuje z rożnymi bazami i topami. Nie mam z nim żadnego problemu, odmacza się w acetonie i odchodzi calym płatem, a resztki wystarczy delikatnie zeskrobać.

Ostatnie godziny konkursu

Witajcie, przypominam, że jeszcze tylko jutro do końca dnia macie możliwość zgłoszenia się do konkursu.

Do wygrania m.in lampa do hybryd oraz lakiery.

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na blogu- tutaj

 

Powodzenia:)


czwartek, 2 marca 2017

Wiosenna niekosmetyczna whishlista 2017

Bardzo lubię takie wpisy u innych, więc postanowiłam w tym roku wprowadzić kilka również u siebie. Dodatkowo lista to sposób na to, aby trzymać się planu zakupowego i nie przekraczać mocno budżetu. Niestety po drodze zawsze wychodzą inne wydatki i w ostateczności nie jest tak kolorowo. Mimo to spróbuję się jej trzymać i nie wyjść za bardzo poza granice rozsądku:)
    Na dzisiaj przygotowałam listę niekosmetyczną na zbliżające się miesiące.