piątek, 29 stycznia 2016

Eveline- balsam intensywnie ujędrniający imbir i pomarańcza

Chciałabym móc powiedzieć 'uff już po sesji', ale nie. Za tydzień jeszcze ten nieszczęsny egzamin z chemii i anatomia cz.2. Tak bardzo mnie to cieszy. Jedyna pocieszająca myśl, że jutro jadę do Marcina i spędzę z nim weekend;* Tak, to chyba tyle pozytywnych rzeczy mnie czeka. Ale, żeby za bardzo nie zasmucać mam dla Was najcudowniejszy balsam od Eveline.


Eveline SPA! 
Luksusowy balsam intensywnie ujędrniający `Imbir i pomarańcza`

cena/pojemność: 16zł/200ml


czwartek, 28 stycznia 2016

Vevey Swiss- przeciwzmarszczkowy krem do twarzy

"kujon, kujon, kujon', ostatnio często to słyszę i jakoś nie bardzo mnie to obraża :) Patrząc na wpisy w indeksie stwierdzam, że nie jest tak źle. Dwa dni temu usłyszałam, że 'ktoś się chyba u pani pomylił, bo za dużo tu piątek'. Pff, też mi coś, ja marzę tylko o tym, że wreszcie się wyspać i nie stresować, a tu takie rozczarowanie, że jednak nie ma tyle wolnego, ile myślałam! Szok. Chcę do szkoły, gdzie były ferie.

Krem, który dzisiaj Wam pokażę testowała i wciąż testuje ciocia. Zaraz po tym, jak go dostałam, przekazałam w jej ręce i już za 2 dni widziałam, że został użyty. 

Vevey Swiss

 Regeneration Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy

cena/pojemność: 15zł/50ml

środa, 27 stycznia 2016

hybrydy#3 Semilac 047, 109- kotki Nastusi

Hybrydy wciągnęły mnie ostatnio totalnie:) Mogłabym je robić cały czas i ciągle czuję niedosyt kolorów. Wiem, że to idealnych brakuje mi jeszcze duuuużo i sporo muszę się nauczyć i wypracować, ale chyba nie jest najgorzej :)
Dzisiaj z samego rana mam dla Was mini-mani, czyli paznokcie Nastuśki.  

 
 Użyłyśmy kolorków Semilac - 047- pink peach i 109- miss of the world
 

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Miss Sporty-supertrwała szminka(sweet berry)

Już dawno nie było nic o szminkach, więc czas to nadrobić. Pamiętacie akcję -49% w Rossmannie? Na pewno. Miałam nie wchodzić, nie kusić, nic nie kupić, ale no cóż... weszłam z Majką na sekundkę i wyszłam z dwoma szminkami. Majka mnie usprawiedliwiała, że przecież za dwie zapłaciłam niecałe 10zł, więc co to jest?
Pokażę Wam dzisiaj jedną z nich,
Miss Sporty Perfect Colour Lipstick
Supertrwała szminka do ust nr 039(sweet berry)
cena: ok 6zł 

 Szminka dostępna w 20 intensywnych odcieniach. Zapewnia długotrwały kolor przez 6 godzin. Specjalna formuła nie wysusza ust i sprawia, że są miękkie i dobrze nawilżone. Szminka jest kremowa i ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.

Wygraj 3 woski Yankee Candle

W związku z tym, że ostatnio Was troszkę zaniedbuję, mam małą niespodziankę!
Możecie wygrać 3 woski Yankee Candle. Wiem, że nadal nie każdy ma do nich dostęp, a jest sporo osób, które chętnie je wypróbują, dlatego zapraszam do konkursu:)

Będzie on trwał jednocześnie na blogu i fb, dlatego przy większej ilości zgłoszeń przewiduję dodatkową nagrodę.



Żeby wygrać wystarczy być publicznym obserwatorem bloga i zgłosić się w komentarzu. Za każdą dodatkową aktywność przyznaję 1 dodatkowy los.

Dodatkowa aktywność:
*polubienie fanpage <klik>
*dodane baneru na blogu/informacji na fb
*obserwacja na instagramie/snapie -bysia143

Wzór zgłoszenia:

1. obserwuję jako:
2. dodałam/em baner:TAK/NIE (link)
3. lubię na fb jako: TAK/NIE
4. snap jako: TAK/NIE
5. instagram jako: TAK/NIE
6. email:


niedziela, 24 stycznia 2016

Niedziela z YC- Cosy by the fire

Uff, dałam radę. Własnie skończylam pisanie pracy, której temat jest tak banalny, że nie wiedziałam, co pisać. Lanie wody i tyle, w kółko jedno i to samo, masło maślane i w ogóle dwa miliony synonimów. no nic, oddam te wypociny i jakoś to będzie;) Rano trzeba wstać i wracać. Na szczęście tylko tydzień i przyjeżdżam do domku znowu:)
  Na wieczór mam dla Was bardzo rozgrzewający wosk.

dostępny na goodies.pl

Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciepłej mieszanki imbiru, goździka i pomarańczy zharmonizowana z nutami drzewnymi.

Imbir, goździk to nadal nie moje klimaty, ale po zapaleniu tego wosku poczułam ciepło. Dosłownie, jakbym siedziała obok rozgrzanego kominka. Zapach skojarzył mi się w filmami- siedzi sobie pani otulona kocem, z kubkiem gorącej herbaty, patrzy w ogień i myśli. Ten zapach jest idealny na mroźne wieczory, pozwala odpocząć i zrelaksować się.

sobota, 23 stycznia 2016

hybrydy#2 Semilac 087, 094- studniówkowe

Dzisiaj pokażę Wam kolejną propozycję manicure hybrydowego. Tym razem paznokcie Anity na studniówkę. Kolory były wybierane już dużo wcześniej, żeby nie gryzły się z całym wyglądem. 
Postawiłyśmy na indigo i złoto, oba z drobinkami.

 
Glitter Indigo- 087 - piękny błyszczący i bardzo elegancki
 
Pink Gold- 094 złoto pasujące do wielu stylizacji

piątek, 22 stycznia 2016

Lektura na wieczór: Ponadczasowa historia miłosna

 Długo zastanawiałam się, czy pisać ten post. Chciałam Wam pokazać kolejną książkę, którą przeczytałam, ale to nie do końca będzie prawda. Dotarła do mnie jeszcze przed świętami, miałam ją 'pochłonąć' w wolnej chwili. Czytając opis byłam przekonana, że 1-2 wieczory i ją skończę, niestety tak nie było. Chcecie wiedzieć czemu?

 

 Evan Mandery
Q. Ponadczasowa historia miłosna


środa, 20 stycznia 2016

Zapachy od icandle- samplery, mała świeca

Ostatnio rzadziej sięgam po świeczki i woski. Chyba ze względu na to, że zapachy mnie zaczynają rozpraszać, zaraz szukam sobie zajęcia, kręcę się, myślę, jak pachnie, a to nie sprzyja nauce. W ogóle nic już nie sprzyja nauce, ale to inna sprawa. Dzięki icandle.pl miałam możliwość wypróbowania zapachów świec o świetnych zapachach.

Trzy z nich to mniejsze świeczki w plastikowych opakowaniach. Na nakrętkach znajdują się obrazki i nazwy wosków. Każda z nich ma inny kolor. Bardzo fajnie, że mają plastikowe wieczka, którymi zamyka się zapach. Podczas palenia dawałam je na spód, jako dodatkową ochronę przed ewentualnymi zabrudzeniami. Cena za sztukę to 12 zł, w przeliczeniu 1zł/1h

APPLE CIDER DONUT – ŚWIECA DAYLIGHT – SAMPLER

Zapach skomponowany na wzór jednego z najznakomitszych pączków wybranych przez Saveur Magazine w 2008 roku. Świeca pachnie słodkim cukrem, cynamonem oraz jabłkami. Jej twórcy zamknęli w niej klasyczne połączenie aromatów, aby jak najlepiej odzwierciedlały okolice z których pochodzi ten rewelacyjny wypiek.

MANGO – ŚWIECA DAYLIGHT – SAMPLER

Przepyszny i bardzo realistyczny zapach dojrzałego mango.

PINK GRAPEFRUIT – ŚWIECA DAYLIGHT – SAMPLER

Klasyczny, słodko-kwaśny zapach grejpfruta absolutnie orzeźwia w upalne dni.

wtorek, 19 stycznia 2016

Semilac 141, 089

    Dzisiaj po raz pierwszy pokazuję Wam mój manicure hybrydowy. Z tego, co pamiętam już wcześniej pojawiały się wpisy, w którym mogliście zobaczyć kolory różnych lakierów, ale teraz postaram się częściej wrzucać coś więcej niż sam kolor. Co prawda ze wzorkami i zdobieniami nie mam jeszcze dużego doświadczenia, bo zwykle stawiałam na sam kolor, ale to się na pewno zmieni:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwa kolorki Semilac, które są w tej chwili na moich paznokciach. 


 Lady in Grey-141 jeszcze do niedawna jedna z nowości Semilaca
 
Black Plum-089- ciemna śliwka, która w rzeczywistości bardziej wpada w głęboki granat

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Tańszy zamiennik "AMOR AMOR CACHAREL"

Jak to bywa z perfumami u mnie już wiecie- jak mi się coś spodoba to maltretuję non stop,a reszta idzie w zapomnienie. Kiedy mogłam wybrać jedną z ‘podróbek’ oryginalnych perfum od razu skusiłam się na taką nutę zapachową. 
 

Esencja Perfum 3G
odp. Amor Amor Cacharel
 znajdziecie je <tu> w cenie 49zł/50ml
 DLA KOGO?   
Esencja perfum 3G Amor Amor to zapach dla dziewczyn, które uwielbiają się bawić i cieszyć wolnością. To swoisty eliksir miłości dla kobiet uwielbiających przygody miłosne.  Zapach ten sprawi, że każdy facet będzie u Twych stóp. Bądź słodka, namiętna i prowokująca!

NUTY ZAPACHOWE:    Zapach jest świeży (nuta kwiatowo-owocowa)Bogaty, kwiatowo-owocowy zapach. Urzekający aromat owoców cytrusowych – pomarańczy i mandarynki, otulony tajemniczą mgiełką drzewa sandałowego i piżma. 
Nuta głowy: pomarańcza, bergamotka, grejpfrut, mandarynka, czarna porzeczka
Nuta serca: morela, lilia, konwalia, jaśmin, róża
Nuta bazy: piżmo, cedr, ambra, drzewo sandałowe, wanilia, bób Tonka

O PRODUKCIE:     Esencja perfum 3G Amor Amor została stworzona w oparciu o innowacyjną recepturę. Zapach ten jest odpowiednikiem zapachu "Amore Amore" marki Cacharel. Ogólne wrażenie zapachowe w odniesieniu do esencji perfum Amor Amor Cacharel zgodne jest w 99%. Receptura, intensywność i ilość olejków zapachowych są różne. W procesie produkcyjnym 3G Amor Amor wykorzystana została nowoczesna technologia (nanotechnologia). Dzięki temu zapach jest bardziej intensywny i szlachetny. Esencja perfum to forma zapachu  najbardziej długotrwała, wystarczy jedno psiknięcie, aby zapach utrzymywał się przez cały dzień. Dlatego też, ich objętość jest niewielka, a flakoniki nie przekraczają 30ml.

niedziela, 17 stycznia 2016

Niedziela z YC-Bundle Up

Minął kolejny weekend. Egzamin coraz bliżej, chemia mnie przeraża, a po drodze jeszcze tyle nauki. Pociesza mnie myśl, że za 12 dni będzie po wszystkim, będę mogła w spokoju przygotowywać się do poprawki ;) Weekend spędziłam z Marcinem i ten czas zleciał błyskawicznie. W ciągu weekendu zjadłam tyyyle pyszności, chyba więcej niż przez ostatni tydzień, więc trzeba znowu to jakoś zrzucić. Pociesza mnie tylko, że nie dałam się skusić na słodkie :P
Dzisiaj tradycyjnie, jak co niedzielę kolejny wosk.


dostępny na goodies.pl

Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o czystym, zimowym zapachu przywołującym wspomnienie mroźnych dni.

Zapach mroźnych dni kojarzy mi się z mnóstwem śniegu, mroźnym powietrzem, powiewem wiatru, lepieniem bałwana i dymem z kominów. Tak według mnie pachnie zima, i to takiego zapachu spodziewałam się po tym wosku. Czegoś co będzie szczypało, ale jednocześnie rozgrzewało. Ten wosk ma w sobie coś z zimy, ale bardziej są to sosnowe zapachy w połączeniu z jakimś płynem. Miałam wrażenie, że to bardziej świeże pranie suszące się w mroźny dzień. Ciekawy aromat, ale niekoniecznie mój ulubiony.

piątek, 15 stycznia 2016

Mariza- nawilżająca maseczka do twarzy

Maskę dostałam już bardzo dawno temu, ale jakoś nie po drodze mi do niej było. Może dlatego, że chciałam pokończyć te już otwarte. Przeważnie sięgam po glinki i maski w saszetkach, które wiem, że na pewno zużyję. Z tą zwlekałam, a niepotrzebnie. 
Mariza
nawilżająca maseczka do twarzy
 cena/pojemność: 15.90/60ml

czwartek, 14 stycznia 2016

Gorvita- żel z arniką i bursztynem

Proponowałabym, żeby ktoś przestawił wszystkie zegarki. Czemu ten czas tak szybko ucieka? Czy tylko ja nie mogę wszystkiego ogarnąć? Nie wiem, ale im starsza jestem, tym szybciej płynie. Im więcej mam do zrobienia, tym mniej robię. Marzę, żeby ten semestr się już skończył. Ponarzekam sobie trochę, ale nie podoba mi się to studiowanie! Okropieństwo, nie tak sobie to wyobrażałam i bardzo żałuję, że wybrałam akurat tą uczelnie. Może na innych byłoby inaczej. Nie polecam nikomu. 
No dobra, tyle marudzenia, przejdźmy do tematu. Dzisiaj już ostatni z produktów, jakie miała możliwość testować w ramach współpracy z Credo PR.


Gorvita
Żel z arniką i bursztynem 
cena/pojemność: ok 16zł/200ml



środa, 13 stycznia 2016

Gorvita- olejek pichtowy w żelu

Okres zimowy to czas, kiedy często łapiemy różne nieprzyjemne świństwa- grypa, przeziębienia, czy zwykły katar. Zatkany nos może skutecznie pozbawić nas dobrego humoru. Niby nic, a jednak oddychanie przez usta nie jest już takie przyjemne, prawda? 
Dzisiaj kilka słów o produkcie, który nie tyle usuwa te dolegliwości, ale z pewnością pozwala spokojnie oddychać.

Gorvita
Olejek pichtowy w żelu
cena/pojemność: 11zł/100ml


poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podologic Med- maść na popękane pięty

Ostatnio moje stopy zaczynają się buntować i strasznie się przesuszają. Do tego dochodzi uczycie szorstkości, pojawianie się zgrubień. Zima nie bardzo im służy, a obcasy robią swoje. Postanowiłam sięgnąć po mocniejszy środek niż krem- maść na popękane pięty. Czy był to dobry wybór? 

Farmona podologicmed
Maść na popękane pięty
cena/pojemność: ok 15zł/30ml
 

niedziela, 10 stycznia 2016

Niedziela z YC-Sugared Apple

Jak Wam minął weekend? Mi w zabójczym tempie. Nim się obejrzałam, już był niedzielny wieczór. Prawie zrealizowałam swój plan na te 2 dni. Prawie, bo chemia i historia kosmetyki nadal nade mną wisi. No nic, dzisiaj trochę posiedzę i muszę nadrobić. 

dostępny na goodies.pl

Pyszne, bardzo soczyste i przyjemnie słodkie jabłka kojarzą nam się nierozerwalnie z przełomem lata i jesieni. Jednak kiedy takie dojrzałe kosztele czy makintosze posypiemy szczodrze cukrem – wnet staną się zimowym przysmakiem i dekoracją, która idealnie dopełni świąteczny wystrój domu. A przy okazji – dzięki magii Yankee Candle – tak ubarwione owoce otoczą wnętrza niepowtarzalnym, bardzo przyjaznym aromatem. Śnieżny wosk Sugared Apple to kwintesencja słodkiej soczystości dojrzałych jabłek przykrytych pierzynką nasyconego wanilią cukru. Ot, smakowity kąsek dla wszystkich łasuchów i gratka dla fanów klimatu świąt.

O ile ostatnio świąteczne zapachy nawet lubiłam, o tyle z tym miłości nie będzie. Skusiłam się na niego ze względu na to, że byłam ciekawa połączenia jabłka i wanilii. Liczyłam bardziej na aromat szarlotkowy, albo pieczone jabłko, ale tutaj tego nie znalazłam. Sam zpach nie jest zły- dość intensywny, jabłkowy, ale nie przepadam za wanilią i chyba właśnie ona psuje mi cały efekt.

czwartek, 7 stycznia 2016

Gorvita-maść z żyworódki

Zimniutko... Od rana jestem w drodze, powrót do mojego domu(?), już sama gubię się w tych domach ;) Za dużo ich.;d Trzymajcie kciuki, żebym jakoś wszystko ogarnęła na jutro, bo to ziołolecznictwo jest prawie takim samym złem, jak chemia.;/
 Dzisiaj mam dla Was kolejny produkt recenzowany w ramach współpracy z Credo PR. Tym razem testowała mama.
GorVita
Maść z żyworódki
  
cena/pojemność: ok 12zl/130ml

środa, 6 stycznia 2016

Gorvita- żel ze świetlikiem i kolagenem

Czy tylko mi się nic nie chce? Brr jutro muszę już wracać. Jak dobrze było posiedzieć w domku. Nadciąga najgorętszy okres i byle go przetrwać, pocieszam się, że nieco ponad 3 tygodnie będę mogła odetchnąć. No nie do końca- przygotowywać się  do poprawki z chemii;)
Dzisiaj post o żelu, którego używałam przez ostatnie 2 tygodnie.

GorVita

Żel ze świetlikiem i kolagenem

cena/pojemność: ok 8zł/20ml

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Fitomed- szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych

Ostatnio przez moje ręce przewinęło się kilka różnych szamponów. Większość z nich była całkiem niezła i chętnie sięgnęłabym po nie ponownie. Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu, który raczej nie trafi ponownie na moją półkę.

 
Fitomed
Szampon do włosów suchych i normalnych- mydlnica lekarska
  
cena/pojemność: 11.50zł/250ml
dostępny w sklepie Fitoteka i sklepach zilarskich

niedziela, 3 stycznia 2016

Niedziela z YC- Christams Memories

Uwierzycie, że już po świętach i mamy kolejny rok? Ten czas płynie zdecydowanie zbyt szybko.
dostępny na goodies.pl

 Przyprawy korzenne, słodkie pierniczki i aromat unoszący się znad kufla parującego, winnego grzańca – tak większości z nas kojarzy się zapachowa esencja zimowych świąt. Mocny, bogaty aromat ociepla grudniowe wieczory i kreuje w magiczny sposób świąteczną, rodzinną atmosferę – niepowtarzalną, niosącą za sobą uczucie szczęśliwej celebracji. Na bazie takich słodkich, rozgrzewających nut specjaliści od aromaterapii stworzyli kompozycję Christmas Memories. Wątki idealnie doprawionych łakoci zamknięto w formie dekoracyjnego wosku, który – już w chwilę po podgrzaniu – wypełnia dom atmosferą przyjaźni, przywołując wszystkie, najlepsze, świąteczne wspomnienia.

Jak pewnie wiecie korzenne zapachy raczej się u mnie nie sprawdzają. Tym razem było inaczej. Nadal Pozostaję w temacie świątecznych zapachów. Ten przywodzi na myśl piernik. Już w chwilę po odpaleniu go w kilku pomieszczeniach czułam aromat słodkiego ciasta piernikowego. I nie było tylko moje skojarzenie. Mama zastanawiała się, czy przypadkiem nie zabrałam się za pieczenie ciasta. Zapach jest mocny, intensywny i przy dłuższym paleniu staje się męczący, ale jest ciekawą nutą na chłodne dni.

piątek, 1 stycznia 2016

Bakeo- moja paczka ze smakiem

   Nowy Rok... Pewnie większość z Was robi sobie postanowienia. Jestem pewna, że ponad połowa myśli "od tego roku się odchudzam". Nie będę tu nikogo krytykować, ale SERIO?;> Sami przyznajcie, jak długo to odchudzanie potrwa? Tydzień? Dwa? Ok powiedzmy miesiąc i buuum. Skąd ja to znam? Okey, są i silniejsi. Sama będę walczyć. Może nie tyle o kilogramy, co o brzunio i udka, tylko, co zrobić, kiedy chodzi za nami coś słodkiego?
    Też macie taki okres, że kręcicie się w kółko i dosłownie wzrokiem pożeracie słodycze? Też tak mam, dlatego najczęściej wtedy szukam sobie zajęcia, jem owoce albo sięgam po zdrowe przekąski. Kiedy mieszkałam w Rzeszowie, co jakiś czas robiłam zapas suszonych owoców i orzechów- uwielbiam. Teraz niestety dostęp do nich jest ograniczony, ale z pomocą przychodzi Bakeo
Co to takiego? a no taka paczka, w której znajdziemy smakowite i zdrowe przekąski. co ciekawe mamy do wyboru całe mnóstwo różnych mieszanek. Sami wybieramy, na co mamy ochotę.
Paczka wygląda sobie tak: