czwartek, 29 grudnia 2016

Tołpa- nawilżający krem łagodzący pod oczy

Nawilżanie skóry wokół oczu jest bardzo ważnym etapem zabiegów kosmetycznych, ale prawda jest taka, że część z nas wcale tego nie robi, albo robi to bardzo niesystematycznie. Sama należałam do tej drugiej grupy. Stał tam 'jakiś' krem pod oczy. Kiedy sobie przypomniałam o nim, to go użyłam. 
   Kilka miesięcy temu wprowadziłam małe zmiany i pewien 'rytuał' przed snem, którego staram się trzymać i m.in należy do niego użycie kremu pod oczy.
Krem o który dzisiaj przeczytacie skończyłam kilka dni temu, więc pora na recenzję.

 Tołpa Green
Nawilżający krem łagodzący pod oczy
cena/pojemność: ok 20zł/17ml


Samego opakowania nie muszę chyba opisywać- typowe dla marki Tołpa z mnóstwem informacji na i wewnątrz kartonika. Maleńki plastikowy słoiczek jest bardzo wygodną formą, chociaż niekoniecznie bardzo higieniczną. Biorąc pod uwagę fakt, że u mnie krem pod oczy 'idzie' bardzo wolno, nawet nie chcę myśleć, ile różnych bakterii w tym czasie mogło dostać się do środka.

Konsystencja kremu jest bardzo lekka, a zapach ledwie wyczuwalny. Kremu używałam na dzień i na noc. Na noc kładłam grubszą warstwę, a mimo to wchłaniał się dość szybko. Nadawał się też pod makijaż- nie rolował się i nie ważył go.


Krem bardzo dobrze nawilżał skórę i głównie o to mi chodziło. Z cieniami pod oczami nie poradził sobie wcale, ale taka już moja uroda. Niestety cienka skóra pod oczami w połączeniu z chorobą to trudne zadanie, więc żaden krem tu nie pomoże. :)

9 komentarzy:

  1. U mnie też krem pod oczy idzie bardzo wolno, ten jest ciekawy, ale na dzień dzisiejszy mam krem pod oczy może jako następny kupię ten

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie jest w tubce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale też kiedyś nie używałam kremów pod oczy, wszystko się zmieniło rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie teraz nie wyobrażam nie używać kremu pod oczy :)

      Usuń
  4. Chętnie bym wypróbowała ten kremik, akurat cieni pod oczami nie mam a nawilżenie bardzo mi wskazane ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mnie korci ten krem w drogerii i zawsze przegrywa z FlosLekiem. Może w końcu się na niego zdecyduję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam kremów i żeli pod oczy odkąd pamiętam :) Ten kremik również posiadam, ale czeka na swoją kolej już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)