środa, 28 grudnia 2016

Hybrydy#37 Semilac 027

 Święta za nami i powinna przyjść pora na paznokcie sylwestrowo- noworoczne. U nas jednak wciąż gwiazdki i śnieg. Tym razem paznokcie siostry w klasycznej (i jakże oklepanej przez te święta) czerwieni Semilac 027- Intense Red

Było milion wersji, pomysłów i inspiracji,a wiadomo im więcej, tym trudniej się zdecydować. W końcu po kilku dniach namysłu siostra wybrała jednak czerwień ze śnieżnym elementem, czyli gwiazdkami i śniegiem. Do tego cyrkonie.

 


Całość w macie, który nie do końca wyszedł tak, jak powinien. Może ktoś wie, czemu top matowy Semilac tak słabo wypada? :)

10 komentarzy:

  1. piękna stylizacja, urocze paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach :) Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki, mi niestety nie wyszły. Ja mam top mat od Starlack i nakładam dwie cienkie warstwy, aby otrzymać dość dobry efekt ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śnieżynki, moje są trochę grube hahah :D
    Topu matowego z Semilaca nie mam, ale mam z Aliexpress za chyba 5 zł i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czerwony kolor i to był jeden z pierwszych lakierów hybrydowych, jakie sobie kupiłam. I w sumie to bardzo często go używam, bo jest klasyczny. Mam nr 5 Cherrywood z Em Nail. Chyba też spróbuję z takimi srebrnymi zdobieniami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)