sobota, 24 grudnia 2016

Hybrydy#36 Semilac 087- wersja świąteczna

   Szewc w końcu ubrał buty :) Świąteczne porządki, gotowanie, pieczenie- to wszystko sprawiło, że kilka dni temu zdjęłam hybrydy i nawet ich nie spiłowałam ładnie- bo po co? Wiadomo, że w tym całym zamieszaniu i tak coś się złamie, zadrapie. O dziwo uważałam bardzo i do poprawki miałam jedynie 2 paznokcie, które już przed zdjęciem się złamały.
    Swoje pazurki robiłam na raty między jednym daniem, a drugim, między kuchnią, a pokojem, ale udało się- doczekałam się świątecznych paznokci.

 
 Długo chodziłam i myślałam, miałam wielką ochotę na czerwień, ale nie ukrywajmy, co druga osoba ma w te święta czerwień na paznokciach, więc postawiłam na granat, który pod światło uwidacznia miliony maleńkich drobinek- Semilac 087- Glitter Indigo. Żeby troszkę rozjaśnić dodałam srebro. Małym świątecznym akcentem jest kokardka. Na drugiej ręce odrobina srebra, gwiazdka(której nijak nie mogłam złapać na zdjęciu i wygląda tu, jak plama) i kilka kropeczek.



 
Nie wiem, co myślicie, ale mi się podobają :) 

_____
PS. Konkurs świąteczny wygrała Gosia Pawlaczyk, do której prezent powędruje zaraz po świętach :) Gratulacje:)

9 komentarzy:

  1. jakie śliczne *-*
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki :)Zdrowych i wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! U mnie również na dłoniach goszczą świąteczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, ja postawiłam na czerwień i złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie, u mnie standardowo czerwień :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdobienie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)