sobota, 10 grudnia 2016

Hybrydy#34 Semilac 141, 002 Victoria Vynn 031

 Weekend zaczynam szybkim postem, bo grafik mam (tak jak ostatnio ciągle) mocno napięty. Trzeba się spiąć i ogarnąć wszystko. Nie wiem, czemu ten czas tak ucieka, przecież dopiero na zegarku była 6:10;/ Dzisiaj kilka zdjęć pazurków mojej mamy. 
Wybrała sobie piękny niebieski kolor- Victoria Vynn 031 z serii Pure Creamy. Do tego Semilac 002- Delicate French, a na nim syrenka. 
 
    Robiłam kolejne podejście do ombre(Semilac 141-Lady in Grey) i nadal nie wiem, co źle robię, albo czym robić. efekt nijak nie wyszedł tak, jak powinien, chociaż jest już lepiej. Zrzucam winę na lakiery, bo mam wrażenie, że te rzadsze nie nadają się do takich zdobień i nie chcą się łączyć ;)
Ostatecznie wyszło, jak wyszło, a kolory pasowały do jesiennej kurtki mamy ;)





Macie sprawdzony, najprostszy sposób na ombre? Poproszę link do instrukcji, albo filmiku. Naoglądałam się, naczytałam, próbowałam i nadal nie wychodzi idealnie przejście- a na tych wszystkich instruktażach jest to takie proste :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny niebieski kolorek :)
    Ja zawsze robię ombre zwykłą gąbką (taką najtańszą do naczyń) wychodzą mi najlepiej :)
    Tutaj masz kilka zdjęć instruktażowych :
    http://cudne.pl/16178,ombre-manicure-zrob-to-sama.html

    https://www.lovingit.pl/blog/do-it-yourself-szybki-i-prosty-przepis-na-cieniowane-paznokcie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile ja się naoglądałam filmów i instruktaży i nijak mi nie wychodzi tak ładnie;/

      Usuń
  2. Ja nie jestem uzdolniona to nie pomogę Ci w kwestii ombree na pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że zza jasny kolorek dobrałaś do niebieskiego do ombre. Spróbuj gąbeczką do podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ombre hybrydami można robić na kilka sposobów, pędzelkiem z lakieru, gąbeczką lub zwykłym pędzelkiem. ;-) Bardzo ładny odcień ma ten niebieski lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to wiem, tylko próbuję na wszystkie sposoby i nie wychodzi ładne przejście. Może lakiery są zbyt rzadkie?

      Usuń
  5. Podoba mi się ten niebieski kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten niebieski kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robię ombre zawsze gąbeczką, stemplując :) ten niebieski kolorek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki :) Hybrydy uwielbiam ! Sama noszę od ok. Roku, bez przerwy bez nich pazurki czują się takie "gołe". Także miałam problemy z ombre - nigdy nie było idealne. Ale dłuuuugich próbaxh najlepiej sprawdza sie u mnie gabeczka do makijazu. Taka najzwyklajsza sylikonowa. Te grubsze , bardziej porowate nie dają takiego ladnego przejścia :) Spróbuj tymy silikonowymi. Ja osobiscie kupuje 1 taki trójkącik za ok. 1 zł, tnę go na kilka mniejszych, bo szukoda marnować całej gąbeczki :) Polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam też, ale i tak mi pory wychodzą, już sama nie wiem, co robię źle, ale będę ćwiczyć

      Usuń
  9. Mi się ten syrenkowy podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też ombre nie wychodzi, a bardzo pragnę takiego efektu u siebie na paznokciach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne, szczególnie efekt opalizujący

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli ten niebieski jest taki w rzeczywistości to ja go chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robię tylko ombre pionowe i robię je pędzelkami hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten niebieski :) Ja ombre kiedyś robiłam gąbeczką do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi kolorkami, ale ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)