wtorek, 6 grudnia 2016

Hybrydy#33 Semilac 103, 135

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną propozycję pazurków. Tym razem moje robione, jak zwykle na szybko jeszcze na wakacjach. O ile różu nie cierpię i mam do niego uraz, o tyle paznokcie w tym kolorze to już inna bajka. Zdecydowanie soczyste barwy mi służą, dlatego postawiłam na cudowną, intensywną malinę, a dokładnie Semilac 103 Elegant Raspberry.
 

Paznokcie tradycyjnie już z odrostem(bo przecież nigdy nie ma czasu na zdjęcia, ani osoby, żeby zrobić obie ręce). W tamtym czasie sporo nosiłam 'zwyklaczków', więc chciałam je trochę urozmaicić i chyba przekombinowałam. Z braku weny wyszły kropki, ale nie do końca taki efekt chciałam uzyskać. Dodatek 135 Frappe chyba nie do końca się sprawdził.




Ostatecznie nie wyszło najgorzej, ale nie byłam z nich specjalnie zadowolona.

15 komentarzy:

  1. Przepiękny kolorek ! ;)) A mnie się efekt podoba !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zdobienie kropek na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, takie cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten malinowy kolorek. To jeden z moich ulubionych Semilaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wzorki wyszły :D ja muszę się pobawić tą metodą bo ostatnio o niej zapomniałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba piękne!Typowo moje gusta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor. Ja im starsza jestem, tym bardziej lubię róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem dosłownie na niego uczulona, ale na pazurkach mogę nosić;)

      Usuń
  8. Piękne, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)