piątek, 2 grudnia 2016

Hybrydy#32 Semilac 022,040,059,101,121,135


Cześć, jakie plany macie na weekend? :) Ja po raz kolejny planuję się zresetować. Do wtorku mam do załatwienia trochę spraw, więc grafik już wypełniony po brzegi. Wczoraj do późna siedziałam, zrobiłam małe porządki w folderach i znalazłam jeszcze trochę zdjęć z pazurkami. 
Co prawda tematyka jeszcze letnia, ale myślę, że w niczym to nie przeszkadza.
 
   
Pomysł na tą stylizację należy do Anity, sama wybrała kolorki inspirując się zdjęciami w internecie. Króluje oczywiście Semilac i słynny już kolor 135-Frappe. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym go nie mieć. To kolor, który pasuje dosłownie do wszystkiego i używam go ciągle.
Kolorowe końcówki a'la french wykonane w pastelowych kolorach ożywiają całość. Dopiero teraz widzę, że nie uchwyciłam kciuka- 059 French Lilac. Pozostałe kolorki-  022 Mint, 040 Canary Green, 101- Juicy Peach i 121 Ruby Charm. 
Zobaczcie pozostałe zdjęcia.


Co myślicie o tej wersji? :)

11 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł, kiedys wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny pomysł na zdobienie, muszę go kiedyś wykorzystać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Bardzo ładnie wyglądają te paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały jest taki frencz <3 zakochałam się normalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)