poniedziałek, 5 grudnia 2016

Barwa Siarkowa Moc-Maseczka siarkowa antytrądzikowa

Przygotowałam dla Was recenzję maseczki, którą na pewno znacie. Jeśli nie używałyście, to na pewno widziałyście nie raz i czytałyście o niej. Znalazła grono swoich zwolenników tak, jak i cała 'siarkowa moc'. Sama pamiętam te produkty jeszcze z okresu gimnazjum, kiedy dosłownie szalałam na punkcie kremu i mydła z tej serii.

Barwa Siarkowa Moc
Maseczka siarkowa antytrądzikowa 
cena: ok 3.50zł

Opakowanie, jakie jest same widzicie. Nic szczególnego, charakterystyczne dla tej serii pomarańczowe akcenty. Maska składa się z  dwóch saszetek, przy czym jedna wystarcza mi na dwa użycia. W sumie 4 aplikacje za dosłownie grosze. 


O jej działaniu miałam okazję przekonać się nie raz i wracać do niej od dawna. Słodkawy zapach i zielony kolorek to jej domena. Wraz z upływem czasu na twarzy wyczuwam ściągnięcie, jak przy glinkach z tą różnicą, że tutaj nic się nie sypie. Prawie jakby 'pory się scalały'. Zostawiam na kilkanaście minut i zmywam ściereczką. Domywa się błyskawicznie, nie ma potrzeby szorowania, namaczania, jak w przypadku zwykłych glinek.
Ta maseczka świetnie radzi sobie z tłustą, trądzikową skórą. Zwęża pory, matowi, a jednocześnie przywraca nawilżenie. Bardzo lubię uczuci zaraz po zmyciu, kiedy skóra jest taka gładziutka. Dodatkowo dodaje zdrowego blasku i cudownie odświeża, a zapach działa na mnie kojąco. To chyba jedna z moich ulubionych masek. :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście od dawna nie mam problemów ze skórą. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta maseczka nie spisywała się dobrze ;( Bardzo mocno wysuszała mi skórę ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałem krem matujący z tej serii i wysuszał mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jestem bardzo zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej maseczki, ale wygląda dość obiecująco dla mojej twarzy, muszę jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie proste zmywanie. Jeśli ją spotkam, na pewno kupię na spróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie muszę polecić siostrą , one zmagają się z trądzikiem.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii chyba widziałam tylko u siebie krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, to też jedna z moich ulubionych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)