środa, 23 listopada 2016

Świąteczny konkurs 23.11-19.12.

Witajcie, wielkimi krokami zbliżają się Święta. to taki przyjemny czas prezentów, zarówno otrzymywania, jak i dawania, więc ja tez mam dla Was niespodziankę w postaci konkursu.

Do wygrania zestaw nowych kosmetyków. Konkurs potrwa od 23.11-19.12.2016r.

Zasady są bardzo proste, zgłaszać możecie się zarówno na blogu, jak i na facebooku.

Nie musisz posiadać bloga, wystarczy, że:
1. zaobserwujesz mój blog
2. zostawisz komentarz zgłoszeniowy

Będzie mi miło, jeśli udostępnisz informację, polubisz fanpage i instagrama(bysia143), a przede wszystkim zostaniesz ze mną dłużej niż tylko na czas trwania konkursu.:)

Wzór zgłoszenia

obserwuję blog jako:
email:
*****dodatkowo****
udostępniłam/em informację o konkursie: TAK/NIE (link)
lubię na insta: TAK/ NIE(nazwa)
lubię na fb: TAK?NIE(nazwa)

Powodzenia:*

58 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Marzena Markiewicz
    Email marzenamarkiewicz91@gmail.com
    Udostępniłam na blog pod postami http://mmhairismylife.blogspot.de/
    Instagram Nie posiadam
    Lubię na facebook jako Marzena Markiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję blog jako: Marta Anna Joanna
    email: martannajoanna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jest o co powalczyć :D gdyby nie fakt, że wszystko mam to bym się pokusiła o udział

    OdpowiedzUsuń
  4. OBSERWUJĘ BOLOG: IZABELA cETERA:
    email:izabela.cetera@op.pl
    Fb JAKO IZABELA CETERA

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję blog jako: Iwona
    email: iwonka.bloguje@interia.pl
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję blog jako: Rose Madame
    email: rosemadameblog@gmail.com
    udostępniłam/em informację o konkursie: nie
    lubię na insta:nie
    lubię na fb: tak - Kasia Ł

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję blog jako: Margie
    email: Neyleenka@gmail.com
    lubię na fb: TAK Karina Orlikowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka.
    E-mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję blog jako: Nenka
    email: nenka.24.09.94@gmail.com
    lubię na fb: TAK Marlena Łabaj

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję blog jako: Let it sparkle....
    email: olka.r929@gmail.com

    Powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję blog jako: suchockapaula
    email: paulusia_s@op.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: nie
    lubię na insta: nie
    lubię na fb: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję blog jako: Patty
    email: patty.rossie@gmail.com
    ***
    udostępniłam informację o konkursie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=205716989879194&id=100013226835721&pnref=story
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: TAK Patrycja Schmidt

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję blog jako:J.M.K. Janas
    email:j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję blog jako: Mała Mi
    email: justynahel@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK
    https://www.facebook.com/justyna.helizanowicz/posts/1149932551752418
    lubię na fb: TAK jako : Justyna Nykiel (Justyna Helizanowicz)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję blog jako: Paulina D
    email: paulinka-5559@o2.pl
    *****dodatkowo****
    lubię na fb: TAK Paulina Dwojakowska

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję blog jako: Tusiazdzemem
    email: tusia1100@wp.pl
    *****dodatkowo****
    lubię na fb: TAK (Marta Słowik)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję blog jako: xtina120
    email: sylwia.jamrozik@wp.pl
    *****dodatkowo****
    lubię na fb: TAK Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję blog jako: Katarzyna Anka
    email: katarzyna.michalowicz@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam informację o konkursie: TAK/ https://www.facebook.com/cziwolachim/posts/1324694850888514
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: TAK/ Katarzyna Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję blog jako: Alicja Orzechowska
    email: alicja259@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK http://lightside-blog.blogspot.com/
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: TAK Alicja Orzechowska

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję blog jako:Paulina Chojnacka
    email:pcyran6@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK (link)https://www.facebook.com/paulina.cyran.3/posts/1057294434396685?pnref=story
    lubię na insta: TAK jako @paulinchojnac
    lubię na fb: TAK jako Paulina Chojnacka (Cyran)

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję blog jako: Hair World
    email: kamilab1993@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK/baner takingcareofhair.blogspot.com
    lubię na insta: Tak myhairworld1
    lubię na fb: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję blog jako: Karolina Piechota
    email:
    karolina.piechota123@gmail.com
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK!
    lubię na insta: TAK!
    lubię na fb: TAK!

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję blog jako: swiaturody159
    email: swiaturody159@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję blog jako: Milena M
    email: millena90m@gmail.com
    lubię na fb: Milena Kosmetycznepasje

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blog: Karolina Horsi:
    obserwuję na instagramie: karolinahorsi
    email: dzygli.paw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ● Obserwuję blog jako:
    email: kasia.fedorowicz@o2.pl

    DODATKOWO:
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK
    (Linki:
    - FACEBOOK: https://m.facebook.com/kasia.fedorowicz/
    - GOOGLE PLUS: https://plus.google.com/110291652758937306170
    ● Lubię na instagram: TAK (Kasia Źygadło)
    ● Lubię na fb: TAK (Kasia Źygadło)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję blog jako:blogemiliany
    email:blogemiliany@wp.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK http://blogemiliany.blogspot.com/p/blog-page_31.html
    lubię na insta: TAK blogemiliany
    lubię na fb: TAK blogemiliany

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję blog jako: psychodelax3
    email: psychodelax3@interia.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com
    lubię na insta: TAK psychodeliczny_swiat
    lubię na fb: TAK Anita Sad..

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję blog jako: Iwona K
    email:ivi.kalinowska@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK,baner na blogu: http://ivi-art.blogspot.com/
    lubię na insta: nie mam
    lubię na fb: TAK, Iwona Kalinowska

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję blog jako: Wiktoria Gostomczyk
    email: wiki23180@wp.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK https://www.facebook.com/profile.php?id=100010487193623
    lubię na insta: nie mam niestety :(
    lubię na fb: TAK Wiktoria Gostomczyk

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję blog jako: EcnelisVlog
    email: lisek.lowca.bishow@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie:NIE
    lubię na insta: TAK - xlisekx
    lubię na fb: tak- Weronika Lisek Szymczyk

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję blog jako: Kaja
    Email: caroline.jaskros@o2.pl
    Lubię na insta: oiseau_u
    Lubię na fb: Karolina Jaskros

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję blog jako: mloda buba
    e-mail: mlodabuba@gmail.com
    lubię na fb jako: Sandra Melaniuk

    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję blog jako: Nadia
    email: jo-jo-a@wp.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    lubię na insta: TAK malinowyskarbiec
    lubię na fb: TAK Malinowy Skarbiec

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję blog jako: Klaudia M
    email: Klaudia.m@x.wp.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/946005032211121
    lubię na insta: TAK xklaudiax12
    lubię na fb: TAK Klaudia Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję blog jako: Klaudia Cebula
    email: klaudiaannacebula
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1229698550441667
    lubię na insta: TAK/ claudine_cee
    lubię na fb: TAK Klaudia Ceebula

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję blog jako: Pietrucha20
    email: angelika120@amorki.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK https://myfantasyandme.blogspot.com/
    lubię na insta: NIe
    lubię na fb: TAK - Angelika K...

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję blog jako: Pink Lipstick
    email: pinklipstickmua@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: Nie
    lubię na insta: TAK @pinklipstickmua
    lubię na fb: TAK Agata Czuła

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję blog jako: Marzycielka Patty
    email: marzycielkapatt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję blog jako: Serenitka B
    email: akasha162@interia.eu
    *****dodatkowo****
    udostępniłam informację o konkursie: TAK baner https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    lubię na insta: TAK serenitka
    lubię na fb: TAK Monika Bochman

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję blog jako: PospolitaOla
    Email: PospolitaOla@gmail.com

    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję blog jako: nr147
    email: nr104@wp.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam informację o konkursie: TAK/ https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/X3Quh5PyJWT?sfc=true
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: TAK/ Natalia Rzepka

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję blog jako: Świat Kosmetykoholiczki
    email: kosmetykoholiczka94@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: Na dole bloga http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: Karolina Szatkowska

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję blog jako:Anna K
    email:anaikosmetyki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  50. obserwuję blog jako: Mademoiselle Evelina
    email: emyslinskaa@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK www.mademoiselleevelina.blogspot.com
    lubię na insta: NIE
    lubię na fb: TAK Ewelina Myślińska

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuję blog jako: Monika Ska
    email: zalesia.muu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  52. obserwuję blog jako: Karina GlossySpells
    email: karinaskowron@poczta.onet.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK - https://glossyspells.blogspot.com/
    lubię na insta: TAK (unistused)
    lubię na fb: TAK? (Karina Sacharczuk-Skowron)

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję blog jako: Dziewczyna z Jasła
    email: korneliamys@wp.pl
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: NIE
    lubię na insta: TAK Dziewczynazjasla
    lubię na fb: TAK Kornelia Kozioł

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuję blog jako: dorota wysocka
    email: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję blog jako: Sabina eM
    email: sabinkaemm@gmail.com
    *****dodatkowo****
    udostępniłam/em informację o konkursie: TAK https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1815332308742854
    lubię na insta: TAK xsabina1
    lubię na fb: TAK Sabina Matusik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)