środa, 30 listopada 2016

SVR Hydraliane- lekki krem do twarzy intensywnie nawilżający

Znacie markę SVR? Jeśli nie, to zachęcam to przyjrzenia się ich produktom. Sama poznałam ją całkiem niedawno, a z kosmetykami mogłam zaprzyjaźnić się już chwilę później. W związku z tym, że niewiele o nich słyszałam, podeszłam do tematu bardzo ostrożnie, ale jednocześnie z dużym zainteresowaniem. Co mają nam do zaoferowania? Dermokosmetyki SVR nie są nowością, jednak ze względu na dostępność wyłącznie w aptekach są jeszcze mało popularne. 
Ile razy robiłyście podejścia do kremów nawilżających? Pewnie tak, jak ja- mnóstwo, co chwilę coś nowego. O ile na noc krem może zostawiać lepką warstwę, powodować błyszczenie, o tyle idealny krem pod makijaż nie istniał- może z jednym wyjątkiem.

Lekki krem do twarzy intensywnie nawilżający
 
 cena/pojemność: ok 40zł/40ml

HYDRALINE LÉGÈRE - krem lekki,  preparat intensywnie nawilżający. Formuła zawiera 60% wody dostosowanej fizjologicznie. Zapewnia 24-godzinne* nawilżanie, komfort i promienność skóry. Testowany w 100% na skórze alergicznej skutecznosc udowodniona klinicznie.
FORMUŁA
Jest przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej. Lekki, komfortowy dla skóry preparat idealnie się rozprowadza i szybko wchłania pozostawiając promienną i matową skórę. 
Bogata, jedwabista i wolna od tłuszczu tekstura. 
Aksamitne wykończenie. 
Niekomedogenny
Hipoalergiczny 

Idealna baza pod makijaż
WYSOKIE DAWKI AKTYWNYCH SKŁADNIKÓW DERMATOLOGICZNYCH:
- Woda dostosowana fizjologicznie: nieustannie dostarcza do komórek niezbędną wodę
- Cukry fizjologiczne: Wiążą wodę w skórze

UDOWODNIONA SKUTECZNOŚĆ W PRZYPADKU SKÓRY WRAŻLIWEJ 



 W białym kartoniku zamknięta 40ml tubka kremu. Dużym minusem jest brak obszerniejszych informacji o produkcie w języku polskim. Nowa wersja pod tym względem kuleje. Gdybym nie wiedziała, gdzie szukać tych informacji, nawet nie domyślałabym się z jakim produktem mam do czynienia.Na szczęście strona producenta posiada zbiór produktów z ich opisem.

Jestem za tubkami, jeśli chodzi o kremy do twarzy, bo zapewniają higieniczną aplikację. Krem ma konsystencję żelową, pachnie ledwo wyczuwalnie, a jego zachowanie na skórze to  100% zadowolenia. Pokochałam go od pierwszego użycia, a bardzo rzadko trafiam na kosmetyk, który mnie tak bardzo satysfakcjonuje. Szybciutko się wchłania, nie zostawia ani odrobiny lepkiej warstwy, skóra jest gładka, nawilżona i przygotowana pod makijaż. Najczęściej krem u mnie albo nawilża, albo w miarę ok współgra z podkładem. Tutaj mam jedno i drugie. Używam go od początku września i ani razu nie zdarzyło mi się, żeby podkład się zrolował, zważył, czy cokolwiek innego, na co mógłby mieć wpływ krem.
  Od tego czasu zmieniłam trochę pielęgnację, ale sporo zawdzięczam właśnie SVR- skóra nawilżona, bez suchych skórek i do tego cudowna baza pod makijaż. Czego chcieć więcej? Żeby był to produkt hipoalergiczny- proszę bardzo, taki właśnie jest- testowany na skórze alergicznej. Sama nie miałam żadnych negatywnych doświadczeń. Powiem Wam, że używam go prawie codziennie, a zostało go jeszcze całe mnóstwo, bo na pokrycie twarzy wystarczą dosłownie 2-3 ziarenka wielkości grochu. :)

To chyba mój hit tego roku(no dobra jeden z kilku). :) Znacie?

6 komentarzy:

  1. Mnie tez o wkurza, że na produktach Vichy, LRP i innych stosuje się tylko naklejki z krótka informacją lub kartonik nakładkę a reszta ciekawych rzeczy jest po francusku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w internecie wszystko jest, ale jednak, jak chcę w sklepie przeczytać to już mam problem

      Usuń
  2. Powiem szczerze że nie miałam nic z SVR :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę firmę na oczy. Super, że nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ani kremu ani marki. Super, że tak dobrze nawilża. Na dobrze nawilżonej skórze makijaż o wiele lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)