sobota, 5 listopada 2016

Pachnąca Szafa- odświeżacz powietrza Jaśmin i drzewo sanadłowe

 Bardzo lubię, kiedy w pomieszczeniach ładnie pachnie. Działa to na mnie uspokajająco, a przy tym wiem, że ktoś dba o to miejsce i aż chce się w nim przebywać. Po raz kolejny w moim domu zagościł odświeżacz powietrza z Pachnącej Szafy tym razem o zapachu drzewa sandałowego i jaśminu.
 

Oprócz tego, że jest ładnie zapakowany, sam w sobie jest cudowną ozdobą. Poprzedni był zwykłym flakonikiem z patyczkami. Tym razem mam dodatkowe gadżety w postaci kolorowych filcowych dekoracji. Taki niby drobiazg, ale dodaje uroku i jest dopełnieniem całości.

Zapach jest bardzo miły, świeży i cudownie komponowałby się z wnętrzem, gdyby nie małe 'ale'. Tak, jak w przypadku poprzedniego byłam zachwycona trwałością, tak tutaj mam wiele zastrzeżeń.
Owszem po otworzeniu czuć głęboki aromat, po przekręceniu patyczków również. Niestety już chwilę później cała aura znika i nie czuć go wcale. Ładnie wygląda, przyciąga uwagę, ale jednak od odświeżacza oczekuję, żeby spełniał swoje zadanie i wypełniał pomieszczenia aromatem- w końcu takie jest jego przeznaczenie. Nie wiem, czy to wina jakiejś felernej partii, czy o co chodzi, bo to nie tylko moje zdanie. :)

9 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda ale szkoda że nie działa tak jak powinien. Ja osobiście uwielbiam takie połączenie zapachowe jakie ma ten odświeżacz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to chyba mam ciągle takiego pecha do tych produktów z patyczkami ;) Nie czuję ich wcale...zobaczymy jak u mnie się spisze teraz Allverne lawendowe ;) A co do ozdób filcowych to mi jakoś nie koniecznie podchodzą, wolę patyczki właśnie takie skromne, proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasami lubię taką odmianę w formie dodatków:)

      Usuń
  3. bardzo lubię tego typu odświeżacze powietrza ;)
    darkrasberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez go nie czuc :-( co jak co, ale wyglada ladnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam już kilka odswiezaczy z patyczkami i nigdy nie zdawały egzaminu :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty pachnącej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zapach jaśminu i drzewa sandałowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)