środa, 23 listopada 2016

L'Biotica- Ekspresowy suchy szampon

 Do tej pory wspominam, jak 1-2 lata temu śmiałam się z siostry, że kupuje suche szampony, zamiast normalnie umyć włosy. Jeszcze nie do końca rozumiałam potrzebę posiadania takiego gadżetu. I nie, nie namawiam nikogo, żeby zamieniał zwykle mycie na suchy spray, ale zachęcam, żeby mieć taki na półce. Do tej pory wypróbowałam kilka rodzajów, ale znalazłam ulubiony i na pozostałe nie zwracałam nawet uwagi. Ostatnio w moje ręce wpadło to cudo, więc przetestowałam bardzo dokładnie.
L'Biotica
Ekspresowy suchy szampon
 cena/pojemność: 18.90zł/200ml
 Suchy szampon do włosów L’biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L' biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady. Przywraca włosom energię i witalność.

- Odświeżający suchy szampon do codziennego stosowania.
- Natychmiastowy efekt bez użycia wody.
- W szybki i prosty sposób nadaje włosom świeżości i atrakcyjnego wyglądu.
- Idealny w czasie podróży.
- Pozostawia na włosach świeży zapach tropikalnych owoców.
- Forma aerozolu ułatwia równomierną aplikację.


Sposób użycia:
Przed każdorazowym zastosowaniem energicznie wstrząśnij pojemnik przez kilka sekund. Następnie rozpyl szampon, krótkimi seriami na suche włosy z odległości ok. 20 cm. Delikatnie wmasuj szampon we włosy, szczególną uwagę zwracając na ich nasadę oraz miejsca wymagające odświeżenia. Odczekaj chwilę aż skrobia wchłonie nadmiar sebum, następnie wyczesz włosy w celu usunięcia nadmiaru produktu.
To opakowanie od razu wydawało mi się takie eleganckie. Nie wiem, dlaczego ale podoba mi się albo całkiem prosty design, albo jakiś mega ciekawy, nie ma czegoś pomiędzy. 200ml suchego szamponu to spora ilość. Ciężko stwierdzić, na ile wystarcza, ale znowu bez przesady- nie myjemy nim włosów, tylko spryskujemy. Na opakowaniu znajdziemy informacje o działaniu i sposobie użycia, który nie różni się niczym od jego zamienników.
Szampon był przeze mnie używany kilkakrotnie w ciągu ostatniego miesiąca. Pierwsza próba była ze zwykłej ciekawości, jak sobie poradzi i o dziwo wypadła pomyślnie. Ok. Pierwszy test za mną, więc można próbować go dalej ;) Cudowny zapach owoców jest pobudzający, energetyczny i co ciekawe zostaje na włosach, więc dla samego tego uczucia warto wypróbować. Działanie odświeżające niczym  nie ujmuje jego poprzednikom, skutecznie odświeża włosy, 'odbija' je od nasady i sprawia, że wyglądają estetyczniej. Nie jest to taki efekt, jak przy normalnym myciu, ale w awaryjnych sytuacjach, jak najbardziej się sprawdza.
Bardzo go polubiłam i w tej chwili mam już tylko dylemat na przyszłość, który z moich teraz dwóch ulubionych wybierać. :)

12 komentarzy:

  1. To mój pierwszy produkt jeśli chodzi o suche szampony i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię go, dobrze działa i przyjemnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest zły, ale bardzo rzadko sięgam po suche szampony. Bez problemu mogę się obejść bez takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie miałam. na ogół nie lubię suchych szamponów... jakoś tak nie mogę domyć skóry i włosów po ich zastosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się idea suchych szamponów, ale rzadko po nie sięgam. Ten ma bardzo ładny design.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co miałam jedynie suche szampony Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)