czwartek, 17 listopada 2016

Hybrydy#31 Semilac 148

Hej, weekend zbliża się wielkimi krokami, a razem z nim moje szkolenie. Mam nadzieję, że będę mogła Wam napisać kilka słów na ten temat. Dzisiejszy post to kolejne pazurki- mam zachomikowane jeszcze trochę zdjęć z wakacji, więc trzeba je wykorzystać. 

Tym razem moje pazurki, bardzo krótkie i aż śmiesznie wyglądają. Nie jestem przyzwyczajona do takiej długości.

Całość to Semilac 148- Night Euphoria. Kolor, który mnie zauroczył od razu. Piękny, głęboki, z połyskiem. Według mnie nie potrzebuje żadnych dodatków, bo sam w sobie jest elegancki. Kolorek idealnie kryje przy dwóch warstwach. Miałam go dwukrotnie w czasie wakacji, a teraz z pewnością sięgnę po niego kolejny raz, bo odcień idealnie wpasowuje się w chłodny jesienny klimat.

Wybaczcie zdjęcia- były ich dziesiątki, ale niestety mój fotograf nie potrafił uchwycić pazurków tak, jak trzeba, a ostatecznie musiałam coś wybrać. :)

8 komentarzy:

  1. krótkie pazurki też są spoko :) całkiem fajny kolorek, ale na pewno czymś bym go ozdobiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką długość lubię najbardziej. Kolor piękny. Rzeczywiście fajnie wpisze się w klimat jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak nie lubię w lakierach drobinek, tak tutaj mi się bardzo podobają i sama zastanawiam się nad zakupem tego kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się spodobał.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)