poniedziałek, 14 listopada 2016

Hybrydy#30 Semilac 047, 135

Cześć, mam nadzieję, że po długim weekendzie jesteście mega wypoczęci. Ja już dawno tak bardzo się nie zresetowałam. Te kilka dni było mi zdecydowanie potrzebne. Miałam czas, żeby dosłownie siedzieć i nic nie robić, chociaż teraz pluję sobie w brodę, że powinnam już wrócić do normalności. Na dzisiaj sobie jeszcze dam spokój :) Zostawia Wam luźny wpis i zasiadam do histologii :)


Kolejne pazurki Anity- tym razem bez szaleństw i bardzo spokojnie, czyli w roli głównej Semilac Frappe- 135 i Pink Peach Milk- 047(na serdecznym).

  Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu nie jestem fanką pazurków piłowanych na kwadrat i niechętnie takie robię, ale u niej akurat można sobie na to pozwolić. Bardzo stonowane kolory nie rzucają się w oczy, a delikatny wzorek na serdecznym jest niewielkim akcentem, który sprawia, że całość nie wygląda tak ubogo.
 
Próbowałam złapać kolory w różnym świetle, jednak nie bardzo chciało mi to wyjść. :)
 
I co myślicie?:)

7 komentarzy:

  1. śliczne pazurki, u mnie też ostatnio królowały nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny lekki manicure :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki efekt. Naturalny, kobiecy, nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają. Bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :D Bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)