piątek, 25 listopada 2016

7th Heaven- Oczyszczająca maska 2w1

Dzisiaj mam dla Was ostatnią już maseczkę, którą otrzymałam w ramach testów. Specjalnie zostawiłam ją na koniec, bo jakoś straszenie w ciągu dnia czarną twarzą nie jest mile widziane przez babcię, a wieczorami nie bardzo mam czas na zabiegi. Skorzystałam więc z okazji i kiedy wróciłam na tyle wcześnie z zajęć, że mogłam ją użyć, od razu zrobiłam sobie małe SPA.

 7th Heaven
Oczyszczająca maska 2w1



 Maseczka po otwarciu trochę mnie zaskoczyła, nie jest to typowa ciągnąca się maska z węglem o jakiej myślałam. Konsystencja typowej maski kremowej z mnóstwem ściernych drobinek, kolor taki brudno szary. I najgorsze- zapach, kojarzycie bazarowe perfumy? Takie mega ostre, kwaśne, dosłownie drażniące?- to już wiecie, jak pachnie. No dobra, ale nie wszystko, co brzydko pachnie trzeba skreślać, przecież o działanie chodzi.
Po ok 10 minutach musiałam ją zmyć, nie wytrzymałam dłużej. Tak, jak zaleca producent, masowałam drobinki podczas zmywania i tym samym złuszczałam naskórek. Skóra była oczyszczona, gładka i bez suchych skórek, więc działanie jak najbardziej na plus. Niestety ten zapach. Użyłam dwa razy i nie wiem, czy zdecyduję się na kolejną aplikację. Należę do tych osób, które cenią w kosmetykach zapach, albo przynajmniej jego brak, więc na pewno się na nią ponownie nie skuszę.

8 komentarzy:

  1. Dokładnie tak jak ty jestem wrażliwa na zapach i czasami sam zapach mimo działania mnie od kosmetyku odpycha, więc sama nie wiem czy bym sięgnęła po tą maskę ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam węgiel aktywny w maseczkach. Ale nie wiem, czy dałabym radę wytrzymać z takim zapachem na twarzy. Może podczas kataru dałoby radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zmywałam maseczki wodą mineralną, teraz mam filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf - ten filtr usuwa z wody chlor i fluor oraz osad mineralny - wszystko to co obciąża skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma go w swojej ofercie polska firma fitaqua gdyby ktoś chciał uzyskać więcej informacji.

      Usuń
  4. a mi ona nie śmierdziała w ogóle ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam i byłam pełna podziwu dla Ciebie i Twojego nosa:)

      Usuń
  5. Lubię ich maseczki, ale nie wiem czy tej konkretnej bym wytrzymała zapach, jeśli jest taki okrutny :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)