sobota, 15 października 2016

Lektura na wieczór: Szkoła wdzięku Madame Chic

Przez wakacje marzyłam o tym, żeby móc usiąść i przeczytać jakąkolwiek książkę. Nie miałam dosłownie na nic czasu. wypożyczyłam kilka, ale zerknęłam dosłownie na kilka stron. W moje ręce wpadła ta książka, a właściwie poradnik i postanowiłam, że przeczytam. Nie wiedziałam tylko, że pójdzie tak szybko :)







Autorka nie tyle opisuje swoje życie w domu Madame Chic, ale raczej w prosty sposób przekazuje, jak z prostej kobiety zmienić się damę. Powiem Wam, że od pierwszych stron książka wpłynęła na mnie- od razu chciałam się zmienić. Niestety nie jest to takie proste. Rzeczywiście rady są przydatne i praktyczne, ale musiałabym zaczynać dosłownie od podstaw. 
Poradnik jest pisany prostym, przystępnym językiem, ale jednocześnie ma w sobie coś z elegancji i szyku. Myślę, że każda kobieta powinna zerknąć przynajmniej na kilka stron. Zasady zachowania przy stole, rozmowa, asertywność, ubiór i rozmowa z ludźmi- tu znajdziemy wszystko, czego potrzeba, by stać się kobietą z klasą. 

Wiecie, co mnie najbardziej urzekło? Fakt, że właściwie wszystko, co robimy ma olbrzymie znaczenie. Do tej pory zupełnie inaczej postrzegałam świat. Ta książka uświadomiła mi, ile błędów popełniam i zachęciła do zmiany. Wiem, że przede mną trudna droga, ale kto wie? Może akurat uda się coś zmienić? 

Rzadko która pozycja wzbudza we mnie takie zainteresowanie. Ta w szczególny sposób wpłynęła na mnie. Poradnik o tym, jak stać się damą to książka, którą szczerze Wam polecam- luźna lektura, którą czyta się szybko. 

8 komentarzy:

  1. Lubię tego typu książki :D Chętnie po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem jej ciekawa, ja i moja przyjaciółka lubimy książki psychologiczne i poradniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zaczęłam ją czytać i powiemCi, że książka wywarła na mnie ogromne wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką takich publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku zapomniałam, że mam tą książkę - uratowałaś mój wieczór

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)