wtorek, 18 października 2016

Indigo Home Spa- balsam do ciała Pop Sugar

 Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze do niedawna żyłam w nieświadomości, że Indigo to jedynie produkty do stylizacji paznokci. Dopiero w czerwcu dowiedziałam się o istnieniu serii Home Spa, z którą zetknęłam się podczas praktyk, a już we wrześniu na spotkaniu blogerek dostałam swoje cuda :)
Dzisiaj kilka słow o balsamie.

Indigo Home Spa
Balsam do ciała Pop Sugar
 cena/pojemność: 22zł/100ml
 Najsłodszy z zapachów wśród balsamów do ciała Indigo. Cukierkowy aromat sprawi, że zakochasz się w nim bez pamięci już na zawsze.
Podaruj swojej skórze odżywczy balsam do ciała, który sprawi, że poczujesz się wyjątkowo!



   100ml przezroczysta buteleczka z pompką to bardzo ciekawe rozwiązanie. W dodatku przezroczysta pozwala kontrolować stopień zużycia. Z pompką nie ma żadnych problemów, jest zabezpieczona plastikową zatyczką, więc bez obaw mogę wrzucić balsam do torby. Minusem jest jednak fakt, że trzeba się 'napompować' trochę, żeby wydobyć ilość potrzebną na całe ciało. Wracając jeszcze do opakowania- etykietka jest tak elegancka, że od razu mam wrażenie jakbym używała mega luksusowego kosmetyku.
   I wcale nie skłamię, jeśli rzeczywiście ten balsam nazwę luksusowym. Pierwsze wrażenie było WOW, jaki cudowny zapach, a jaka konsystencja. Po prostu rewelacja, w mgnieniu oka się wchłania i zostawia skórę nawilżoną, gładką i do tego tak bardzo pachnącą. Niestety użycie balsamu na noc przyprawiło mnie o ból głowy- zdecydowanie mocno perfumowane aromaty to nie najlepszy pomysł do łóżka. Na szczęście poranne balsamowanie to już co innego. Do tej pory miałam olbrzymi problem z używaniem jakiegokolwiek kosmetyku do ciała rano. Ten balsam zmienił wszystko- wstaję i od razu używam! Nie poznaję sama siebie. Ten zapach towarzyszy mi bardzo długo, niemal cały dzień. Po przebudzeniu od razu dostaję zastrzyk energii. Jestem bardzo miło zaskoczona i na pewno nie będzie to ostatni produkt z tej serii:)

11 komentarzy:

  1. Właśnie dzisiaj do mnie przyjechał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że sprawdza się tak samo, jak u mnie:)

      Usuń
  2. Chętnie bym się z nim zapoznała. Ciekawe czy zapach nie byłby dla mnie przesłodzony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia gustu. Nie każdy lubi taką słodycz:)

      Usuń
  3. Lubię słodkie zapachy więc pewnie by mi się spodobał, szczególnie że słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii o balsamach z Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są rewelacyjne, warto po nie sięgnąć:)

      Usuń
  4. Mam inną wersję, ale przyznam, że jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ich produkty do paznokci i oliwki, żałuję , że nie zamówiłam balsamu bo wiem że są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie nadrób zaległości przy najbliższym zamówieniu:)

      Usuń
  6. Ja też do niedawna nie wiedziałam, że Indigo to coś więcej niz paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)