wtorek, 11 października 2016

hybrydy#29 Semilac 141, 121

 Mam nadzieję, że Wasze ostatnie dni były lepsze niż moje. Podjęłam bardzo trudno decyzję i nie czuję si z tym najlepiej. Sporo się skomplikowało, a niestety na nic nie mam wpływu. To straszne, jak nagle wszystko może się zmienić.
   Dzisiaj pokazuję Wam kolejną stylizację wykonaną lakierami Semilac. Jak zwykle stawiam na prostotę. Do wykonania użyłam kolorów 141- Lady in Grey i 121 Ruby Charm

Motywem przewodnim jest szarość, która idealnie komponuje się z mocnym, intensywnym różem. Oba kolorki bardzo lubię za krycie. Już dwie warstwy dają bardzo ładny efekt bez prześwitów.
Dodatkiem jest napis "Love". Mimo, że delikatny akcentuje róż i sprawia, że całość wygląda uroczo i dziewczęco- przynajmniej według mnie.




Ostatnie zdjęcie to kolory najbardziej zbliżone do rzeczywistości. I jak Wam się podoba?:)

14 komentarzy:

  1. zupełnie nie moje kolory - z Tych dwóch wybrałabym szary ale połączyła z ciemniejszym kolorem. Staranne wykonania jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i starannie wykonane te hybrydy :) Podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :)
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne, detal w postaci delikatnych naklejek jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię połączenie szarości i różu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary jak dla mnie idealny kolor na jesień. Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie prezentuje się róż w połączeniu z szarością :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. buu co się stało? :< paznokcie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)