czwartek, 13 października 2016

Acerin- Chłodzący żel na opuchnięte i zmęczone nogi

Zauważyłam, że  ostatnie posty pojawiają się późną porą. Wiąże się to z moim dość napiętym planem dnia. Niestety o wolnej chwili mogę na ten moment jedynie pomarzyć, ale 'coś za coś'. :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis dotyczący produktu, którego od dłuższego czasu używała moja mama

Acerin Cool Relax

Chłodzący żel na opuchnięte i zmęczone nogi

.
 cena/pojemność: ok 11zł/150ml


Spora tuba w bardzo ciekawej szacie graficznej- ta krótko można opisać opakowanie. Żel ma niebsieski odcień i mentolowy zapach- bardzo czysty, pobudzający i odprężający. Przeznaczony jest dla osób mających problem ciężkich nóg, opuchlizny, zmęczenia, wykonujących pracę stojącą lub siedzącą, która wpływa niekorzystnie na stan naszych kończyn.

Zaraz po tym, jak go otrzymałam powędrował w ręce mamy i już po kilku dniach słyszałam z jej ust mnóstwo pozytywnych słów.
   
   Przede wszystkim uczucie chłodzenia, które latem było wybawieniem po ciężkim dniu- ekspresowe odświeżenie i odprężenie. Żel bardzo dobrze się wchłaniał i nie zostawiał lepkiej warstwy. Po kilku dniach mama zauważyła, że nogi są wyraźnie mniej zmęczone, a po dłuższym stosowaniu nie odczuwała już dyskomfortu w ciągu dnia. Praca stojąca przez kilka-kilkanaście godzin to nie lada wyzwanie dla nóg- niestety to one są najbardziej poszkodowane.
   Sama miałam przyjemność użyć go jedynie raz i rzeczywiście mogę potwierdzić, że efekt chłodzący bardzo dobrze wpływa nie tylko na odczucia na nogach, ale ogólnie poprawia samopoczucie. Z żelem spotkałam się już w kilku aptekach, więc śmiało możecie pytać o niego farmaceutów. :)

7 komentarzy:

  1. Ja nie używam takich żeli, jedynie mgiełki chłodzącej do stóp, ale moja mama również bardzo lubi takie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam problem opuchniętych i bolących nóg podczas okresu, muszę sięgać po takie kosmetyki . przynoszą ulgę

    OdpowiedzUsuń
  3. no i przyznam Ci, że zaciekawiłaś mnie tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie szczególnie po ciężkim dniu w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajnie ;) Mi teraz by się taki przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie żele, zwłaszcza latem, ale teraz także :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)